Примери за работещи промо страници:
Сами можете да видите всички елементи, които съдържат подобни сайтове. Целете се да създадете дизайн, който да грабне вниманието на потенциалния клиент и да го държи до момента, в който поръча предлаганата от вас оферта, пакет за почивка или друга услуга.
Някои по-модерно мислещи мениджъри на хотели и къщи за гости използват подобни страници да сегментират клиентите си разделяйки ги на групи от хора търсещи бизнес хотели и такива търсещи място за почивка и възстановяване. За пример вижте картинката по-долу:
Управителите на Howard Johnson хотел са избрали точно този подход. Кликвайки върху някоя от желаните посоки (Business travel или Leisure travel), страницата ви препраща към друга още по-детайлна изстискваща страница, на която да направите вашата резервация.
Внимавайте да не прекалите с текста и да сложите ненужна информация, разсейваща потенциалните клиенти.
Както вече се досещате, тези уеб сайтове се използват за публикуване на детайлна информация относно продуктите или услугите на компанията, качеството им, спецификациите и цените им, заетостта и друга важна информация с надеждата да стимулира и генерира повече офлайн продажби. Най-често подобни сайтове се ползват от компании в сектора на услугите, адвокати, финансови съветници, салони за красота и спа центрове или други не-правителствени организации.
Важно е да подчертая, че подобни сайтове трябва да съдържат изключително добре написано съобщение, подканващо четящия го да предприеме следваща стъпка, като остави поне името и e-mail адреса си, за да бъде контактнат от ответната страна.
Има ли някой, който все още да не знае, какво е блог? Най-просто казано, „blog” е съкращение от web log и е система за управление на съдържание, с която можете да споделяте най-различна информация под формата на текст, в това число и снимки, видео и други цифрови активи в хронологичен ред – от най-новото към най-старото. Блоговете позволяват на посетителите им да коментират последно прочетеното от тях. Целта им е да бъдат постоянно допълвани със съдържание, а то да бъде четено/видяно.
Най-често, езикът на който съдържанието се публикува е разговорен – непринуден. Много добре се използват от хора занимаващи се с хобита като журналистика, фотография, теми касаещи живота на хората – Почивка и пътувания, Коли, Пари, Личностно развитие и благосъстояние – тук не мога да не спомена любимите ми блогове www.smartmoney.bg , www.b2blessons.net и www.lifehack.bg.
Най-известните и използвани блог платформи са WordPress и Blogger, която е собственост на Google. И двете са безплатни, предлагат множество възможности за индивидуални настройки и развитие в посока, задоволяващо нуждите ви. Във времето, „природата” на блоговете се измени и доразви. Сега те предлагат множество възможности и хора, които имат начални програмни познания или влечение в интернета могат да създадат прекрасен блог, че дори и много сериозна медия. Не мога да не спомена една от световно известните медии използваща блог платфора – www.mashable.com. Повече можете да прочетете в някой от гореспоменатите сайтове.
Съществуват още няколко разновидности на уеб сайтове спрямо целите и нуждите на поддържащите ги, но за момента не е необходимо да ви разфокусирам с тях.
След като направите своя избор – дали ще ползвате готово решение или ще наемете компания и специалисти, които да създадат уеб сайт специално за нуждите ви (много често това е по-добрия вариант от гледна точка на Оптимизация, Спецификации около бизнеса ви и други съображения), е време да преминете към избора на домейн име и хостинг компания.
5 Comments
Тук някой бая се е постарал 🙂 Поздравления за статията Ясене, страхотна работа!
Поздрави
Христо
Поздравления за чудесната статия, много е полезна.
Ето тук даже е предизвикала малка разправия:) Може би ще ви е интересно да прочетете коментарите по ваш адрес:)
http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=45314&p=470268#post470268
Мда, добра дискусия се е получила, само фокусът е избягал някъде 🙂 Ако експертите от там бяха видели истинското url и автора на конкретната статия, нещата щяха да тръгнат в друга посока. Въпреки това, се радвам, че този скромен проект намира повече почитатели с полезните си статии.
Благодаря Ви! 🙂
“Генериране на трафик с помощта на периодичен еmail бюлетин, „RSS feed” и други автоматизирани инструменти”. Това е супер, но има един малък недостатък – работи само в редките случаи когато някой е редовен клиент на даден хотел или хотелска верига. Всъщност от опита си в изграждането на туристически софтуерни продукти съм наблюдавал, че около 90% от хората търсят хотел в конкретен град/квартал защото имат конкретна нужда към определен период от време. Например имам туристическа борса в Берлин и отивам там за 3 дни. търся хотел който да е близо до конгресния център. Нямам интерес от това да ми бъдат изпращани писма, да следя дадения хотел в бъдеще – просто ми трябва за конкретните дати и до там спира моя интерес, тъй като след 2 седмици съм в Дубай и т.н. Като се има предвид, факта че по-голямата част от нощувките се генерират от бизнес клиенти, които също не се интересуват от намаления остават малката група all-inlusive туристи които всяка година почиват в един и същи хотел. Тоест практиката е приложима предимно за курортни хотели. Не и за градски. Иначе много добър и изчерпателен материал. Браво!