Книгата „Подпрагово убеждаване” е отлично маркетингово и бизнес четиво, в което идеите са поднесени увлекателно и разбираемо. Авторът разкрива интересни идеи за маркетинговото убеждаване на потребителя, методите на медийно влияние и техники за психологическо препрограмиране на съзнанието на личността. Цялата тази информация Дейв Лакани успява да поднесе с усета на разказвач на приказка – завладяващо, динамично и интригуващо. Това, смело мога да заявя, превръща автора в един своеобразен маркетингов виртуоз, а книгата му в ценен бизнес шедьовър.
Подзаглавието „Тайните методи за въздействие и маркетинг, които „те” не искат да знаете” е грабващо и запомнящо се, особено за хора, водещи бизнес преговори. Предговорът е подробен и теоретично насочен. Това е и първата заявка за сериозността на книгата, която мога да поставя в списъка на професионалната маркетингова и бизнес литература. Стилът на автора е балансиран, което показва засилен стремеж към привличане на широката аудитория. Понякога стилът му е на границата на етичността, но точно това подчертава оригиналността на книгата. Съдържанието, освен с теоретични обяснения, е изпълнено и с лесни практически съвети към читателя за това как да се научи да убеждава добре.
Авторът често отправя въпроси към читателя, което представлява своеобразен двигател, превръщащ теоретичните послания в практика. Кара ги да търсят отговори, с което вече ги е стимулирал да прилагат техниките на влияние. Разкрива много тънки психологически трикове за поддпрагово убеждаване, базирани на достоверни имена и източници в психологията, което превръща книгата в своеобразен научен труд. Разкрива също така множество методи за масово влияние и етична манипулация.
Прави дисекция на различни медийни канали за влияние върху отделната личност и върху големи групи от потребители. Разкрива силата на фразата и краткия откъс, като начин на подсъзнателно влияние върху публиката.
Книгата има добро оформление – ясно очертани глави и визуално отделени примери, съпроводени със запомнящи се силни цитати. Добре представени и развити идеи, следващи ясно изразена структурна последователност – въведение, изложение и заключение. Идеите са заредени със силен рисков заряд. От една страна, са страховити, от друга страна – гениални.
Смело използва методите на съблазняването, за да осъществи влиянието си върху публиката. А също така техниките на хипнозата и имплантирането на кодиран език в подсъзнанието на човека, с цел подсъзнателно влияние и убеждаване. С това затвърждава мнението за своята дързост и гениалност.
Дейв Лакани е силно запознат с медийните канали и умело използва ефекта на тяхното въздействие върху публиката, затова съветите му се оказват изключително полезни, ефективни и печеливши. Проявява се като дълбок познавач на потребителското поведение, чийто идеи имат всеобхватно приложение – от дребния бизнес до голямата политика.
Според мен книгата постига целта си и авторът успява да придаде на читателите техниките и познанията си за по-лесно убеждаване, като очертава ясно целевата аудитория – от бизнес средите до маркетинга и рекламата. Почеркът му е завладяващ, с ясно отчетливи тези и твърдения, с множество практически примери, а споделянето на неговите лични трикове за убеждаване, прави книгата уникална по своята същност. Смело мога да заявя, че ако сте подготвени за шокиращи откровения, тази книга е за Вас.
Накрая, ако искате да поръчате тази книга или някоя друга от издателство Анхира с 10% отстъпка, следвайте тези инструкции.