петък , 20 април 2018

Академия СтартБизнес.bg 2018

СтартБизнесbg 2018

ИСКАШ ЛИ ДА СТАРТИРАШ БИЗНЕС?

Кога за последно се почувства добре?

Кога за последно стана сутринта и с енергия и страст се захвана да правиш нещо, което ти носи удоволствие?

Кога за последно имаше време за твоето хоби?

Кога за последно почувства, че имаш свободата да направиш каквото решиш без да се съобразяваш с никого?

Не беше скоро, нали?

Сигурно отдавна си мечтаеш да стартираш собствен бизнес или да имаш още един източник на доходи, освен заплатата.

Виждаш много успели хора около теб, които са имали волята или късмета да са свободни, а ти чувстваш че има някакъв застой в живота ти.

Искаш нещата да зависят само от теб, а не от другите, но…

…досега все не е идвал момента за това – „само да се установя на тази работа”, „само да изплатим кредита и тогава”, „точно сега ме повишиха – не мога да го направя”.

Годините минават и времето все не идва. Освен ако не се случи някакво разтърсващо събитие, твоята мечта за уютно заведение, консултантска фирма или производство на революционен продукт, ще си остане само една мечта.

Готов ли сте да промениш живота си?

Сигурно си задаваш и въпроси като “Ами, ако не успея?”, “С какво точно да се занимавам?”, “Трябва ли ми уникална идея?” и “Ще изкарвам ли добри пари, ако работя за себе си?”.

Ние ти предлагаме нещо ново и различно.

ОБУЧЕНИЕ ОТ НОВ ТИП

Стартирането на собствен бизнес е важно и отговорно решение. За да не оставяш нищо на случайността и късмета, ние ти предлагаме да се запишеш на обучение от нов тип.

Няма да присъстваш на „академична” конференция, на която не може да си зададеш въпросите или на сбит еднодневен тренинг от наемни служители.

В четвъртото поредно издание на Академията за стартиране на бизнес СтартБизнес.bg в продължение на едив месец ти ще придобиеш знания и умения да стартираш бизнес реална среда в България (а не преведени лекции от друга държава) от успешни предприемачи, които са минали по твоя път.

В 8 модула, 4 работилници и практическа работа между отделните модули, ти ще придобиваш все по-голяма увереност в собствените си сили.

По време на Академията ще имаш възможност да се упражняваш и да задаваш въпроси на нашите лектори, които са на твое разположение през цялото време.

Man on top of mountain. Conceptual design.

Академия СтартБизнс.bg е за теб, ако:

  • Ти си човекът, който действа, а не чака.
  • Ти си човекът, на който му е писнало да работи за друг.
  • Ти си човекът, който иска повече свободно време.
  • Ти си човекът, който иска да прави това, което му харесва, а не това, което другите искат от теб.
  • Ти си човекът, който има идея за собствен бизнес, но все още нещо те спира да направиш тази крачка.
  • Ти си човекът, който вярва, че 2018 година е твоята година да сбъднеш мечтите си.

Академия СтартБизнс.bg НЕ е за теб, ако:

  • Искаш да работиш до края на живота си сигурна, но скучна работа
  • Не вярваш, че може да създадеш успешен бизнес в България.
  • Не искаш да вземеш живота си в ръце и очакваш някой друг да се погрижи за теб.
  • Обвиняваш другите за своите неуспехи.
  • Мислиш си, че знаеш всичко за предприемачеството и не може да научиш нищо ново.

ЗАЩО ДА УЧАСТВАШ В ТОВА ПРИКЛЮЧЕНИЕ

1businessman_red

Лекторите са само топ предприемачи

Лекторите са само успешни български предприемачи с богат опит в стартирането и управлението на бизнес в България.

Smashing-the-free-set-large2 - Copy (2)

Атрактивна цена за Академията

Получавате над 60 часа практическо обучение на живо, както и работа онлайн по вашия проект на цена, десетки пъти по-ниска от магистърска програма, която ще ви даде само академични знания.

Smashing-the-free-set-large2 - Copy

Много безплатни материали

Подготвили сме ви тонове полезна информация, която ще ви е нужна за стартирането и управлението на успешен бизнес.

ПРОГРАМА НА АКАДЕМИЯТА

Академията по стартиране на бизнес СтартБизнес.bg е разделена на 8 модула и 4 работилници. Тя ще се проведе в 4 поредни съботи от 9.30 часа до 17,00 часа на 14 април, 21 април, 28 април и 5 май 2018 година. В Академията са предвидени четири практически работилници, в които ще работим по създаването на твоя бизнес. Предвидени са по 2 кафе-паузи на ден с минерална вода, чай, кафе, сладки и соленки. В цената е включен и обяд.

Форматът е 4 поредни съботи, за да се потопим изцяло в нашите идеи и тяхната реализация, защото след работа си мислим само за ежедневните ни грижи и не може да се фокусираме върху важните неща.

Натисни плюсчетата, за да видиш подробната програма.

Ден 1: Решението, идеите за бизнес и как да ги тестваме [+ Работилница 1] на 14 април (събота) от 9.30 часа

В първия модул ще си говорим за:

  1. Триъгълника на успеха (предприемачество, мениджмънт и лични финанси).
  2. Каква е разликата между служител и предприемач?
  3. Какво е по-лесно: да стартираш собствен бизнес или да работиш за заплата?
  4. Защо изобщо да стартирам собствен бизнес вместо да работя за заплата?
  5. Предприемачеството за мен ли е?
  6. Имам ли данни да стана предприемач?
  7. Какви качества трябва да притежавам, за да успея като собстнвеник на бизнес?
  8. Предимства и недостатъци на собствения бизнес – време, отговорност, ангажименти, печалба, удовлетворение.
  9. Предимства и недостатъци при работа на заплата.
  10. Защо ни е страх да направим решителната крачка?
  11. Как да се подготвим за скока?

Във втория модул ще си говорим за:

  1. Онлайн или реален бизнес?
  2. Защо не и двете?
  3. Какво мога да правя?
  4. Какво се търси?
  5. Кои са печелившите сфери?
  6. Коя дейност да избера?
  7. Трябва ли ми уникална идея?
  8. С каква първоначална инвестиция да стартираме бизнес?
  9. Как да си направя оценка на бизнес идеята?
  10. Какъв да е моят бизнес модел?
  11. Какви градивни елементи има всеки бизнес модел?
  12. Какво е Канава на бизнес модела?
  13. Какви цели да си поставим?

В Работилница 1 ще търсим твоята идея за бизнес и ще я тестваме.

Ден 2: Маркетинг, реклама, правно и счетоводно обслужване [+ Работилница 2] на 21 април (събота) от 9.30 часа

В третия модул ще се говорим за:

  1. Какво е маркетинг?
  2. Какво кара хората да купуват?
  3. Как да си направя работеш маркетингов план?
  4. Добрият маркетингов план гаранция за успех ли е?
  5. Как да изградя моята марка и тя да стане разпознаваема?
  6. Трябва ли ми онлайн маркетинг?
  7. Как да изградя репутация в интернет?
  8. Какво трябва да казва логото на моята фирма и как да избера корпоративните цветове?
  9. Какво е ПР и как мога да го ползвам в моята дейност?
  10. Как да изградя устойчиви взаимоотношения с медиите?

В четвъртия модул ще си говорим за:

  1. Значението и роля на счетоводството в управлението на фирмата
  2. Как да си изберем добър счетоводител?
  3. Каква информация мога да ползвам от счетоводните отчети?
  4. Какви осигуровки ще плащам?
  5. Каква е най-уместната правно-организационна форма за мен?
  6. Какви договори следва да подготвя и подпиша в началото: договори за наем, договори за покупко-продажба на стоки/услуги, общи условия, трудови договори и др.?
  7. Как да защитя интелектуалната си собственост – въпроси свързани с правата върху интелектуална собственост: търговска марка, защита на домейн, име на търговско дружество, регистрация на сайт?
  8. Как да избегна санкция от ИА Главна инспекция по труда?
  9. Как да избегна санкция от КЗЛД, КЗП и КЗК без да извършвам нелоялна конкуренция и нерегламентирано използване на бази данни?

В Работилница 2 ще работим върху организационната форма на твоята дейност и нейната реклама и маркетинг.

Ден 3: Презентиране и създаване на сайт [+ Работилница 3] на 28 април (събота) от 9.30 часа

В петия модул ще си говорим за:

  1. Защо е важно да определим точно ролята и интересите на нашата публика?
  2. Как да предадем ясно посланието си пред различна публика – клиенти, партньори, служители?
  3. Как да формулираме ясни и постижими цели за нашата презентация?
  4. Какви илюстртивни материали да използваме, за да въздействаме ефективно на слушателите?
  5. Как да планираме подготовката си за презентиране?
  6. Колко важно е да сме в добра физическа кондиция по време на презентацията?
  7. Какви думи да използваме, за да достигне нашето послание до повече хора?
  8. Какъв ефект оказват езика на тялото, гласа и правилният говор?
  9. Как да привлечем и задържим вниманието на слушателите?

В шестия модул ще си говорим за:

  1. Нужен ли ни е сайт?
  2. Трябва ли да плащаме за изработка на сайт или може да си го направим и сами?
  3. Какви безплатни платформи има за изработка на сайтове?
  4. Как да изберем доставчика на хостинг услугите?
  5. Как да изберем име на проекта и на домейна?
  6. Онлайн магазин, блог или “визитна картичка” на бизнеса ни?
  7. Нужен ли ни е блог и колко често да пишем в него?
  8. Лого и фирмена идентичност.
  9. Как да направим маркетинг и реклама на сайта с нисък бюджет?

В Работилница 3 ще работим върху презентиране на идеята и изработка на сайт.

Ден 4: Продажби, бизнес система и финанси [+ Работилница 4 и Финалът] на 5 май (събота) от 9.30 часа

В седмия модул ще си говорим за:

  1. Как да оцелеем през първите месеци?
  2. Как да предложим върховно обслужване за нашите клиенти?
  3. Нужна ли ни е система за продажбите?
  4. Как да повишим обема и стойността на продажбите?
  5. Време ли е да разширим бизнеса с нов обект или нови продукти?
  6. Как да разширим бизнеса?
  7. Как да разберем дали да продължавамe с този бизнес или да го продадем?
  8. Какво е “сериен” предприемач?

В осмия модул ще си говорим за:

  1. Трябва ли да имам план за моя бизнес?
  2. Какво трябва да съдържа бизнес плана?
  3. Какъв период трябва да обхваща?
  4. Какво да правя, ако плана не се изпълнява?
  5. Какви процеси има в моя бизнес и трябва ли да ги описвам?
  6. Какво представляват контролните точки?
  7. Как да автоматизирам процесите си?
  8. Може ли машина да ме замени?
  9. Какво представляват CRM системите?
  10. Как да управляваме проекти и хора.

В Работилница 4 ще работим върху твоя продажбен и финансов план, а на Финала ще представиш твоята идея пред жури.

ЗАПИСВАНЕ ЗА КУРСА

Базов пакет
лева447
8 модула
8 кафе-паузи със свежи плодове
Затворена Facebook група
Безплатен Wi-Fi интернет
Сертификат за участие в курса
4 обяда
Премиум пакет
лева697
VIP пакет +
Персонален бизнес коучинг от 2 сесии от Стойне Василев на стойност 550 лева

Форма за записване

*Може да се използва само един промокод. Местата са ограничени на 30 и се запълват за около 2 седмици, затова побързайте.

Банкова сметка

Данните за банковия превод са следните:

Получател: СМАРТ УНИ ЕООД
IBAN: BG60FINV91501016689317
BIC: FINVBGSF
Банка: ПИБ
Основание: Академия СтартБизнс БГ 2018
Гаранция

Ние сме абсолютно сигурни, че ще сте доволни от организираните от нас обучения и затова ви предоставяме 100% гаранция за удовлетвореност!

Запишете се и заплатете избрания пакет, елате на първия ни модул и ако по някаква причина не сте доволни от проведеното обучение, ще ви възстановим цялата заплатена сума.

АКАДЕМИЯТА В ЦИФРИ

3 издания досега

64 стартирани бизнеса

158 участници

27 лектори

ЛЕКТОРИ

Нашите лектори са само предприемачи и утвърдени имена в областта на стартирането на бизнес, управлението, човешките ресурси, маркетинга и други. Те са хора от реалния бизнес в България, които ще ви дадат много практически казуси, с които са се сблъскали в професионалната си дейност.

stoyne

Стойне Василев, CFSA, CIA е финансов коуч, лектор и собственик на най-популярния сайт за собствен бизнес и лични финанси в България – SmartMoney.bg, както и председател на Управителния съвет на Българска асоциация на личните финансови консултанти (БАЛФК).

Има повече от 12 години опит на ръководни позиции във финансовата сфера в големи международни и български компании като ЕY, KBC, BDO, Райфайзен Банк, Прокредит Банк и ВМФГ. През 2014 година напуска корпоративния свят и се отдава на неговата страст – да помага на хората да живеят по-добре.

Image_6377881_126

Името ми е Пламен Попов и аз НЕ СЪМ треньор по личностно развитие. Какво съм? Някои хора казват, че съм предприемач, други, че съм бизнесмен, трети, че съм истински майстор в продажбите. Всъщност какво точно казват хората за мен няма особено значение, защото предпочитам да гледам резултатите. Нека ви покажа малко резултати:
• над 13 бизнес проекта зад гърба ми
• една от първите ми успешни продажби е договор за 1 000 000 лв – бях на 25 г.
• собственик съм на 3 проекта, включващи
• голяма компания с годишен оборот над 400 000 лв
• стартъп с постоянно увеличаващи се продажби (200% в първите 6 месеца и продължаваме нагоре)
• един от най-амбициозните риалити ТВ проекти в развитие, оценен на над 1 000 000 лв
Още нещо, което не съм – не съм човек, който обича да говори за теоретични неща, които не е изпробвал, през които не е преминал. Аз съм тук, за да предам опита – успешен и неуспешен, в бизнесите, които съм имал. Най-ценните уроци в бизнеса ни преподават допуснатите от нас грешки.

oksana-lalova

Оксана Лалова е предприемач, бизнес консултант, един от най-добрите експерти в БГ в областта на систематизацията на маркетинга и продажбите в малкия и среден бизнес. Тя е собственик на консултантската фирма „Евро Адвайзър“ ЕООД и автор на проекта „Успешни Бизнес Системи„, които помагат на предприемачите да изградят цялостна система на добре работещ бизнес. Ние познаваме Оксана и като автор на книгите „Машина за клиенти“ и „Машина за продажби“, на методиката „Бизнес като система“ и на ред тренинги, в които са участвали стотици настоящи и бъдещи предприемачи.

Boris_Hristov

Борис Христов е основател на презентационна агенция 356labs. Говорил е и продължава да презентира в над 25 държави по целия свят и не веднъж е избиран за най – добър лектор на съответното събитие. Той и компанията му са също и единствената презентационна агенция в света, която две години подред е канена да презентира на най – голямото международно събитие на Microsoft с над 25 000 посетители – Microsoft Ignite. 356labs, Борис и екипът му стоят зад презентации, печелели мултимилионни сделки, инвестиции на стартиращи компании, а самият той преподава и обучава компании от калибъра на KPMG, Publicis, Roche, Unicredit Bulbank, Renault и много други на умения вариращи от презентационни умения и сторителинг, до психологията зад дизайна на слайдовете ни. Най – бързият начин да се свържете с него е Facebook, а личният му блог е http://borishristov.com.

Maja - snimka small

Мая Бобева-Атанасова е съсобственик на издателство „Клевър Бук“ и един от създателите на онлайн софтуера за предприемачи „ПланЧек“. През 11 от 16-те си години трудов стаж е била наемен служител и по-точно: мениджър човешки ресурси на „ВМ Финанс Груп“, оперативен мениджър на „НЕТ ИС САТ“, изпълнителен директор на сп. „Мениджър“. Последните 5 години създава, издава, забавлява се и печели в собствената си компания „Клевър Бук“.

hristo petrov

Христо Петров. Първият му бизнес се оказва неуспешен – поради неправилно избран съдружник, липса на опит и други причини. С натрупания личен опит, той стартира отново и вече 8 години развива успешно настоящите дейности. Христо Петров е основател и управител на „Голдън вижън“ от нейното създаване през 2007 г. Мисията му е да подпомага предприемачите чрез пакет от услуги за стартиращия и малкия бизнес – счетоводни услуги, регистрация на фирми, консултации, реклама, уебдизайн и хостинг. За тази цел стартира отделен сайт www.smallbusiness.bg.

КОНТАКТИ

Зала

Залата на Web Seller Guru се намира в кв. Гео Милев в София, бул. Шипченски проход №63, завод Електроника, ет. 4 (вход откъм Скай Сити Мол).

Може да оставиш колата си на паркинга на Скай Сити Мол, той е безплатен за престой до 4 часа, или в някоя от околните улици.

За да стигнеш лесно до залата, прочети ТЕЗИ УКАЗАНИЯ.

Карта на залата

Свържете се с нас

или на телефон

0877 99 46 77

(Ще говорите със Стойне Василев)

ОТЗИВИ ОТ УЧАСТНИЦИ

любомира

Харесва ми елемента на игра + начина на представяне на информацията. „Тежките“ теми ги представяте достъпно и всички изглежда „лесно”.

Любомира Любенова, собственик на Media Start – агенция за интернет маркетинг с фокус върху видео маркетинга.

Теодора

Много ми хареса начина на поднасяне на информацията по време на обучението – с примери, които остават в съзнанието за цял живот. Под формата на игра и предизвикателства бяха оформени основните послания, които лекторите искаха да достигнат до нас.

Теодора Дончева, служител в ИТ фирма и създател на ЗдравДух.ком

20706_10206355945240789_8378716509683910758_n

Може би най-ценното, което ми даде курсът на SmartMoney.bg е увереността, че мога да се справя и мога да постигна целите си. Там срещнах и много други хора като мен, които независимо от възрастта си бяха решили, че трябва да поемат контрола на живота си в свои ръце.

Цанко Занов, предприемач

ПАРТНЬОРИ НА АКАДЕМИЯТА

Plancheck Logo transparent Small
356labs-logo-Dark
Logo_Golden_Vision