Как да си намерим клиенти в социалните медии

Какво мисли клиентът за нашия продукт – Първа част
08.07.2013
Бригада в Аляска – сериозна инвестиция, много труд и огромен културен опит
15.07.2013

Как да си намерим клиенти в социалните медии

Да спечелим популярност в социалните медии е само половината от битката. Въпросът е как да превърнем тези „харесвания“ в реални клиенти. Днес намерих една иконографика на Wishpond, според която 77% от клиентите през социалните мрежи на фирмите в B2C сегмента са дошли от Фейсбук. Ето я и самата графика:

Стойне Василев
Стойне Василев
Казвам се Стойне Василев и съм независим личен финансов консултант, инвеститор и собственик на най-популярния сайт за лични финанси в България – SmartMoney.bg, автор на бестселъра „Умни пари“, както и председател на Управителния съвет на Българска асоциация на личните финансови консултанти (БАЛФК).

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.