Как да си намерим клиенти в социалните медии

Какво мисли клиентът за нашия продукт – Първа част
08.07.2013
Бригада в Аляска – сериозна инвестиция, много труд и огромен културен опит
15.07.2013

Как да си намерим клиенти в социалните медии

Да спечелим популярност в социалните медии е само половината от битката. Въпросът е как да превърнем тези “харесвания” в реални клиенти. Днес намерих една иконографика на Wishpond, според която 77% от клиентите през социалните мрежи на фирмите в B2C сегмента са дошли от Фейсбук. Ето я и самата графика:

Стойне Василев
Стойне Василев
Казвам се Стойне Василев и съм независим личен финансов консултант, инвеститор и собственик на най-популярния сайт за лични финанси в България – SmartMoney.bg, автор на бестселъра „Умни пари“, както и председател на Управителния съвет на Българска асоциация на личните финансови консултанти (БАЛФК).

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.