Грант Лебьоф е звездата в третото издание на „King of Sales”

Собствен бизнес? О, това не е за мен
17.06.2013
Кой иска да спечели пропуск за „Маркетинг с нулев бюджет“?
21.06.2013

Грант Лебьоф е звездата в третото издание на „King of Sales”

Въпреки че това събитие е след няколко месеца, ще ви разкажа за него, за да може да се възползвате от ранната регистрация и много по-ниските цени за билети до 30 юни 2013 година. Както и на предишното издание на семинара „King of Sales”, SmartMoney.bg (тогава Финансовите съвети на Бат’ Тони) ще е един от медийните партньори на събитието, в което лектор ще е Грант Лебьоф.

Продажбите са областта, в която все още има какво да уча и този семинар ще ми е доста полезен. Тъй като свободното ми време е ограничено, аз искам да научавам новите методи в дадена област бързо и ефективно. В тази връзка може да сравним старомодните методи за продажби с кола с износен двигател, която постоянно се разваля. С всеки изминат километър вие всъщност харчите още повече за спешни  поправки, които да ви позволят да преминете още някое незначително разстояние.

Същият принцип важи и при продажбите. По тази причина Грант Лебьоф, един от най-търсените консултанти и лектори в областта на продажбите, ще представи в София нови продажбени принципи и установени техники, чрез които да увеличите вашите печалби.

Лебьоф ще бъде лектор на третото издание на “King of Sales”, което ще се проведе на 21 ноември 2013 година в София. Този семинар ще отговори на въпросите:

– Какви са критериите на купувача, за да извърши покупка?

– Как да използваме социалните и дигитални платформи за продажби?

– Каква е мотивацията на купувача и как да използваме това знание?

– Преходът от икономика на услугите към икономика на преживяването и как да се приспособите?

– Защо да си продавач-консултант вече не е достатъчно и с какво да заменим старите похвати?

Грант Лебьоф е член на The Institute of Direct and Digital Marketing и The Institute of Sales and Marketing Management, а издания като Daily Telegraph, The Independent, The Financial Times, The Daily Mirror и The Sun публикуват статии за неговите постиженията в сферата на продажбите. Грант е и чест гост на BBC Radio, където дискутира актуални теми от своята област.

Първата книга на Лебьоф, Sales Therapy, разкри пред бизнеса една нова и високоефективна философия на продажбите. Тя е една от най-продаваните книги в Кралството. В последната си книга – Sticky marketing, той предоставя на световния пазар нови продажбени принципи, чрез които бизнесът да се развива в дигиталната ера. Скоро след публикуването на книгата, тя оглави Маркетинг Класацията на Amazon.com и затвърди петата си позиция в Бизнес Класацията.

Грант се фокусира върху адаптирането към технологичните промени и развитието на онлайн комуникациите, съпровождащи продажбите. За него голяма част от старите продажбени модели са излязла от употреба отживелица, която той замества с иноваторския си подход към темата.

Повече информация за Грант Лебьоф и какво той ще представи на “King of Sales”, можете да видите на сайта на събитието: http://kingofsales.eu/grantleboff. Организатор е фирма Web and Events.

Стойне Василев
Стойне Василев
Казвам се Стойне Василев и съм независим личен финансов консултант, инвеститор и собственик на най-популярния сайт за лични финанси в България – SmartMoney.bg, автор на бестселъра „Умни пари“, както и председател на Управителния съвет на Българска асоциация на личните финансови консултанти (БАЛФК).

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.