събота , 3 декември 2016
Troini prodajbi s flaeri

Тройни продажби с флаери

Това е поредната статия от рубриката „Открито за комуникациите„, която правим съвместно с екипа на Media Start. Ето я и нея: Днес навсякъде около нас има рекламни послания. Затова все по-малко реагираме на тях. За увеличаване на продажбите се използват някои традиционни инструменти. Хората вече са наситени от тях, но …

Това означава ли, че инструментите не работят?

Ще ви разкажем за една кампания, която проведохме с традиционен метод – раздаване на флаери. Това доведе до трикратно увеличаване на продажбите! Ето някои от ключовите фактори, които подпомогнаха този резултат.

Нашият клиент има магазин в търговски център с голям клиентопоток. В затвореното пространство са разположени специализирани щандове на различни марки. Два-три от щандовете предлагаха конкурентни продукти от малко по-нисък ценови клас на това, което щяхме да промотираме: хранителни продукти – хлебарство и сладкарство.

За определени продукти на щанда се планираше ценова промоция от 25% отстъпка, подкрепена от:

– Определен брой известявания на ден по високоговорителя в търговския център (за всички промоции на специализираните щандове);

– Раздаване на флаери и насочване на клиентите към щанда на нашия клиент.

Целта на кампанията с флаери беше да подсили ценовата промоция и да увеличи продажбите.

Резултатите: По думите на продавачките, за часовете, в които се раздаваха флаери (интервал от три часа), щандът на нашия клиент правеше оборот, доближаващ се до оборота за цял работен ден.

Ето кои бяха ключовите неща, които оказаха влияние на добрите резултати:

1. Съчетаването на ценовата промоция с кампанията с флаери.

2. Визия на флаера – ясно обозначение за промоционалните продукти и процента отстъпка. Използвахме луксозна хартия, защото продуктите са по-висок клас.

3. Продължителност на кампанията – 3 седмици. Когато опитите не са еднократни, а се планира за определен период, резултатът е много по-добър.

4. Продължителност на раздаване – една промоция продължаваше 3 часа. Предвид на това, че през цялото време е необходима активност и непрекъснато говорене от страна на промоутъра, по-дълга промоция би понижила ефективността.

5. Интервали на раздаване – съобразихме часовете, в които има най-голям клиентопоток и според тях избрахме два часови интервала от по три часа.

6. Имаше разпределение по дни – редуваха се промоции преди обед и следобед.

7. Професионализъм на промоутърите – екипът от учтиви и усмихнати момичета и момчета беше добре подготвен с информация. Отзивите, които постоянно получавахме от продавачките, бяха: „Кажете на кого можем да похвалим тези млади хора?”.

8. Позициониране на промоутърите – мястото, на което се раздаваха флаерите беше на самия вход на търговския център. Така, още от влизането, успявахме да информираме и да насочим вниманието на всички, които идваха да пазаруват.

9. Какво да казват промоутърите – трябваше в рамките на няколко секунди да се кажат ключовите неща: 1. Поздрав. 2. На какъв продукт е промоцията? 3. Каква е промоцията? 4. Да се даде флаерът.

Практиката ни убеждава, че флаерите са работещ начин за стимулиране и увеличаване на продажбите, както на място, така и разпространени по пощенските кутии. Важното е да ги направите така, че да се отличават от всички останали!

Извод: Добре е да се стремим към новите неща, но има и някои добре изпитани традиционни методи, които носят реални и видими резултати на момента.

Вие правили ли сте за вашите бизнеси подобни кампании с флаери? Какви са били резултатите?

Защо обръщате (или не) внимание на флаерите, които получавате в пощенската си кутия?

С какво се отличават флаерите, които ви правят най-голямо впечатление?

Искате ли да получите професионални насоки за развитието на вашия бизнес? Екипът на Media Start има изненада за един от читателите на Финансовите съвети на Бат’ Тони. Задайте вашия въпрос като коментар под тази статия! Най-интересният от въпросите ще получи безплатна консултация от тях. Ако сте собственик на малък бизнес или работите в маркетинга и имате нерешен казус, свързан с :

  • Видео маркетинг.
  • Позициониране в интернет.
  • Промоционални кампании.
  • Комуникационни стратегии…

Не пропускайте своя шанс да получите професионален съвет от доказани специалисти в тази сфера! За всякакви други въпроси и казуси използвайте този имейл – info@media-start.net.

За Стойне Василев

Казвам се Стойне Василев и съм ентусиаст и мечтател. Основател съм на най-популярния сайт за собствен бизнес и лични финанси в България - SmartMoney.bg. Вярвам, че знанието е най-голямото богатство и то трябва да се споделя, за да може повече хора да се възползват от него. Имам повече от 11 години опит на ръководни позиции във финансовата сфера в големи международни компании. Моята мисия в живота е да помагам на хората да постигат целите си и сами да определят бъдещето си като подобряват финансова си грамотност.

37 коментара

  1. Много добре като начин на писане Бат Тони 🙂 Чел съм те и другаде, а сега попаднах в блога ти, защото днес google индексира тази страница, ако това е важно за теб….
    От известно време на пазара налагаме флаери на 350 гр. картон с двустранен UV лак и се чудя дали в статията не става дума точно за подобни, луксозни флаери 🙂

  2. Владимир Узунов

    На мен когато ми дадат флаер, никога не му обръщам внимание, най-много да хвърля едно око. Но като се замисля, май никога не съм купувал съответната стока/услуга, след като са ми дали флаер. Просто защото ми е досадно и това ме изнервя.

  3. ….Владимир, каквото повикало – такова е обадило….както е поднесен флаера, така се приема. Авторът е описал много подробно процесът, всичко е премислено, кампанията не е била от сорта – напечатваме флаери на 90 гр. гланц в един цвят, че най-евтино и мятай на „прасетата“ (клиентите) да хукват да пазаруват.
    И аз като вас в 99% от случаите не ги вземам, поне да не хабя ресурса на колегите 🙂 и затова разработваме тези на 350 гр. картон с лак гланц, които по мнение на нашите клиенти – техните клиенти не хвърляли и вече искат само такива…

  4. Когато взимам флаер от някой на улицата или в търговски обект, първите 2-3 секунди са критични. Ако не ме грабне, директоно го изхвърлям в най-близката кофа за боклук. Ако намеря някаква ценна информация или нещо като талон за отстъпка, го запазвам и когато имам време го разглеждам по-подробно. Тогава му давам около 2-3 минути време.

    Съгласен съм, че качеството на хартията и изработката също имат огромно значение. Също така, времето и мястото са много важни. Винаги съм се чудел, как никой не се сеща да оставя или раздава флаери или рекламни брошури на места, където хората чакат или прекарват определено време като болници, кафета, на опашка, на спирки, на пейките пред Народния и други. Всички се надпреварват да ми бутат в ръцете флаери сутрин, когато отивам на работа (и бързам) и вечер, когата бързам да се прибера.

    Да, тогава човекопотока е най-голям и момчетата и момичетата ще раздадат най-бързо рекламните материали (и ще си получат парите за това), но това ли е най-подходящото време, независимо за какви стоки става въпрос?

    Един пример само: Флаери за парти в петък вечер ги раздават 5 дни преди събитието и то в 7.30 часа сутринта. Взимам го и го хвърям (май хабя само материал). А когато излезем в петък вечер и се чудим къде да отидем по-късно, няма нито един човек с флаери. Друг отрицателен пример: Пред GP-то само листовики на лекарства. Не ги чета. Ако имаше нещо полезно на масичката, щях да го разглеждам между половин и един час, в зависимост от броя на чакащите пенсионери.

  5. За лекарите ми хареса :):):) и аз като отида в медицинския център и само лекарства гледам като плакати и листовки….., но може би няма флаери на по-интересни бизнеси :), защото трябва да се плаща….
    И още една закономерност: Довери ли ни се клиентът – винаги флаерите продават и започва да поръчва периодично….тези, които искат да стане по тяхната – никога, ама никога не поръчват втори път 🙂

  6. @Ивайло – Да свършим малко работа покрай приказките. Скоро ще стартирам един нов проект и ще ми трябват качествени визитки и флаери, както и нещо като мини-книжки. Досега, съм правил рекламните си материали в две агенции, но не съм особено доволен. Видях, че вие сте от Варна, а имате ли представителство в София, защото ще ми трябва и дизайн, а не само печат?

  7. Здравейте, понеже искате лични впечатления от реклама с флаери, реших да споделя моя опит. Брат ми има компютърна фирма. Направихме флаери и ги разпространявахме в метрото и по пощенските кутии в района, където е офиса ни.

    Пускахме реклама и в безплатните вестници, разпространявани по подобен начин. Трябва да ви кажа обаче, че хората, които се отзоваха, не бяха много повоече, отколкото тези, които дойдоха от безплатния е-майл бюлетин, който изпращам на по-голямата част от клиентите. С две думи – не си избихме парите за рекламата.

    И аз като Тони смятам, че е добре да се поставят рекламни брошурки на места, където хората чакат. Примерът, който посочвате с реклама в закрит търговски обект също мисля, че е удачен.
    Хората, който ходят на такива места обикновено и без това се чудят коя част да разгледат, къде да хапнат и накъде да се запътят. Така че флаерите ги улесняват. Но рекламата, давана на ръка на улицата, без таргетиране, заминава в най-близкия кош. Поне аз там я пращам, ако не успея да убедя промоутърите да не ми я дават.
    Аз лично не смятам да повтарям рекламата с флаери освен на някое компютърно изложение, може би. Тя трябва да ми носи пари в крайна сметка.

  8. Стойне, въпреки че сме от Варна, работим за цяла България като пускаме до офис на Еконт – например цена за доставка до офис на Еконт на 1000 флаера А6 – 4 лв. 🙂
    Услугите ни за печат ползват над 500 рекламни агенции от цяла България.
    Ще се погрижим и за дизайна.

    Единствени в България имаме строга периодичност за влизане и излизане от печат:

    8 тиража в месеца на 130 гр. гланц, 4+4 при следната периодичност:
    – влизаме за печат всеки понеделник и всяка сряда до 11 часа
    – излизаме от печат всяка сряда и всеки петък в 17 часа
    – всеки четвъртък и всяка събота си вземате продукцията от най-удобния за вас офис на Еконт.

    3 тиража в месеца на 350 гр. + двустранен UV лак гланц, 4+4 при следната периодичност:
    – влизане за печат всяко 5-то, 15-то и 25-то число.
    – излизане от печат всяко 10-то, 20-то и 30-то число.

    1 тираж в месеца на 350 гр. + двустранен UV лак МАТ, 4+4 при следната периодичност:
    – влизане за печат 25-то число.
    – излизане от печат 30-то число.

    Skype: ivailomanahov
    Имейла го имаш 🙂

  9. Към „Здраве и лични финанси“:
    1. За пореден път – препоръчвам да печатате флаери не на тънка хартия, а на картон 350 гр. + лак гланц или мат – клиентът оценява това
    2. Ако флаерът е имиджов – дизайн, дизайн, дизайн и ефект далечен в бъдещето
    3. Ако ще продавате – един продукт с конкретна цена на лицето и един на гърба, иначе излизате от понятието флаер и се превръщате в списание 🙂
    4. Помолете ваши приятели да разположат флаерите в свои обекти – така снижавате вероятността от изхвърляне.
    5. Забравете пощенските кутии – това вече се третира като хартиен спам – в много входове вече има поставени кашони и там се изчистват кутиите. Така входът генерира приходи от предадената хартия 🙂
    6. За да снижите разходите се комбинирайте с ваш познат: Вашият бизнес на лицето, неговия на гърба.
    Така вие достигате до неговите клиенти, той до вашите (става въпрос да е различен бизнеса му от вашия…) и си поделяте разходите за разпространение, защото всъщност не печатът е разходът, а разпространението – ако вие си ги раздавате хабите собственото си време, ако наемете фирма – ходите след тях да ги следите 🙂

  10. Ако дадена фирма разчита на флаерите по-добре да се откаже от бизнеса.Тези послания не качват %, не вдигат печалби и обороти.Нека да си кажем нещата направо.Или все още има хора, които се замозалъгват, че разпространявайки флаерите ще направят нещо повече.Разбира се, това също е реклама.И аз не я отричам.Минал съм по този път, опитал съм, веднъж, два, три…е не се получава така, както се пише…
    Флаерите са особено приложими за малките градове.За големите градове са приложими да служат по-скоро като информация, ако някой все пак ги прочете.
    Имам бизнеси и в големите градове и в малките.От личен опит пиша това.За мен е чист разход на ценен материал като хартията.И да не пиша много по въпроса само довършвам с това, че флаерите са „сламката“ за която се захващат рекламиращите, които или са останали без други по-атрактивни методи на реклама или , които не знаят как да го направят.

  11. Флаери, добре.
    Вреда няма, но си мисля, че оборотът се е увеличил заради голямата ценова отстъпка. Флаерната кампания е помогнала много, но ако нямаше отстъпка? Не вярвам, че само флаери могат да повишат продажбите.
    Иначе, много по-добре изглеждат , когато са от хубав картон и с добър дизайн, спор няма.

  12. Май е по-добре статията да се казва “ Тройни продажби с отстъпка (и флаери)“
    🙂

  13. Кремена

    Кой е най-ефикасният метод за повишаване на печалбата към настоящия момент?

  14. Харесва ми когато тема „се запали“ с готини мнения, без глупави изказвания и този пост е точно такъв – интересен и без заяждания 🙂
    С риска да ви хвърля в дълбок размисъл – сподеделям как рекламираме с флаери нашата рекламна агенция:
    Приключих с рекламата на продукти, а на флаер А5 от едната страна сме сложили един страхотен пейзаж на картина от Варна с логото….
    На когото го дам ми го поисква, защото било много красиво 🙂
    Ами това ми стига – да си сложи флаера просто за красота в офис на бюрото и всеки ден да гледа и нашето лого 🙂
    За всеки случай логото е и на гърба, така че стоящият от другата страна да гледа логото 🙂
    Егати рекламната атака :):):)

  15. Кремена

    След като прочетох всички коментари, видях, че не само аз съм с такива впечатления. Предстои ми стартиране на бизнес и съм си мислела, че флаерът е подходящ като реклама за стартиращ бизнес, но само, ако чрез него се дава някакъв бонус. Иначе и аз си изхвърлям флаерите. И най-съм съгласна с коментара на feeria ;)Всичките ми познати с бизнес, които са пробвали реклама чрез флаери, споделят, че е неефективна. Моля опитните, нека дадат предложение как може да се предизвика по-голяма печалба /не просто по-голям оборот за сметка на повече труд/. Имам намерение да си отворя малка сладкарничка с предлагане на бутикови торти и се чудя как да подходя откъм рекламата.

  16. „Кой е най-ефикасният метод за повишаване на печалбата към настоящия момент?“

    И към настоящия момент и по принцип – най-сигурният метод за повишаване на печалбата без много напъване е един – МОНОПОЛИЗЪМ:)
    Ама трудно се получава:)

  17. Няма най-ефикасен метод за повишаване на печалбата.Има методи , които помагат на търговците.А ако и те са калпави, нищо не помага.Всичко зависи от човешкия фактор.И една улица да се облепи с флаери , пак няма да помогне, ако след това дойде някой заблуден от флаерите гражданин и ти не му свършиш работата(услугата или продукта)както трябва.А помислихте ли за това, че който е стигнал до флаерите, явно е забатачил нещо и е забуксувал…?Аз никога не съм работил с фирма от флаер – звучи ми адски несериозно това.Пускал съм в началото флаери и все още съжалявам за това.

  18. Благодаря за съветите – интересни са. Наскоро се замислих за варианта поставяне на рекламни материали в близки до нас търговски обекти. Нещо като реципрочна реклама.
    Ето още една идея – в нашия офис доста често си взимаха визитката на фирмата ни на гърба с календарче. Особено като дойде кризата и хората се оплакваха, че всеки орязва бюджета за рекламни материали.

  19. Човек не бива да очаква много от един флаер. Целта на флаера е да привлече вниманието към нещо. Ако това нещо е просто фактът , че има магазин за сладаки наблизо, наивно е да се очаква , че някой веднага ще хукне към него. Или пък, ще си го запише в тефтерчето 🙂
    Ще е голямо постижение, ако изобщо прочете какво пише.
    Следователно, от флаери има смисъл само, ако на тях има потенциално ценна за клиентите информация. Промоция (както в примера ), разпродажба, безплатна дегустация или нещо подобно.

  20. Мисля, че при описаната реклама едно от най-важното условие за успеха е , че се е предлагала точно на входа, т.е. тук вече се предлага услугата на естествено подбрана клиентела(на няколко метра от щанда) и ще бъде глупаво да не погледнеш промоциите.Въпрос: ако раздавам визитни картички на фирмата ми само с усмивка на лице, без обяснения(понякога те са най-досадни),и ги раздавам само на хора, които могат да се възползват от моите услуги(например само жени на средна възраст), дали ще имам добри успехи в продажбите?

  21. Дали ще имате успехи в продажбите, не знам, но ако действате по описания от Вас начин, със сигурност ще имате по-голяма успеваемост в привличането на потенциални клиенти, отколкото , ако раздавате визитки (и флаери) на поразия.
    Да не се обяснява много-много, също е добра идея.
    Ако пък предложите някаква макар и дребна полза за клиента, още по-добре.
    Аз лично бих предлагал не флаери, а примерно брандирани кибритчета или ключодържатели или календарчета или нещо друго, което да е полезно и да не ти се иска да изхвърлиш. Мисля, че е добра идея да се дават направо талони за отстъпка. По-трудно е да изхвърлиш нещо, което ти дава възможност да спестиш пари.
    Аз примерно, още разнасям с мен един талон за отстъпка от 5лв. (ако покупката е над 30лв.) от ЛИДЛ. Не го хвърлям , въпреки че не пазарувам в ЛИДЛ, но може би ще го подаря на някого.

  22. Аз нямам собствен бизнес, но продължавам да мисля в тази насока през свободното си време. Някои от идеите ми са били свързани с магазин (хранителен или плод-зеленчук) или предлагане на услуги (козметични-фризьорски) в определен квартал, като една от основните таргет групи са живущите в квартала.
    Та винаги, когато стигна до точка „Реклама“, една от първите стъпки, които планирам, е разпространяване на флаери по пощенските кутии в квартала, които дават информация, че има открит еди-си-какъв-си търговски обект…
    Вие обаче оборвате тази стъпка?!? Ами как тогава потенциалните клиенти ще разберат, че на три минути от тях има нещо, което им трябва?
    Аз пък винаги хвърлям по едно око на спама в пощенската кутия. Не рядко го изхвърлям чак вкъщи, т.е. давам си възможност да видя информацията докато пътувам с асансьора, а не направо в кашона до пощата. Така например разбрах за два обекта, на които вече съм клиент.

  23. А какви са тези 2 обекта?

  24. Книжарница и магазин за алкохол и цигари. Така де, не са ми на пътя, по който минавам и не мога да ги видя, но са съвсем близо и са ми удобни.

  25. Към Кремена: Замислих се над вашият въпрос: Кой е най-ефикасният метод за повишаване на печалбата към настоящият момент? и написах статия, която можете да видите като кликнете на заглавието на коментара…

    Към Бат Тони: В статията съм сложил линк към тази статия за да се запознаят моите читатели с теб 🙂 и извинявай, че малко бягам от темата за флаерите.

    Към всички останали: Извинявам се и на вас, че избягах малко от темата за флаерите!!!

  26. Нека и аз споделя моя опит. Аз се занимавам с производство от 1990 г.(дамско горно облекло). Тогава да започнеш и да работиш добре беше много лесно заради малката конкуренция.Но сега нещата са много по-сложни. Когато започнеш нов бизнес най-важно е отношението с хората: те трябва да чувстват , че ти искаш да им предложиш най-доброто и те да пожелаят да се върнат отново при вас. Най-добрата реклама е „от уста на уста“. Аз започнах второ производство (пчелен мед и пчелен цветен прашец).Направих визитни картички с две лица за двете дейности и ги давам на клиентите си, а те ги дават на свои познати с препоръки…Моят девиз е „Не печалба на всяка цена, а доволен клиент“. Успех на всички начинаещи!

  27. Тук никой не спомена за реклама във facebook-a.Разбира се – това е много по мащабна реклама в предвид броя на хората до които може да достигне, но пък флаерите са игра на дребно.
    Прави ми впечатление, че хората не мислят по-мащабно,което е една крачка от мечтата.Значи ли ,че нямат мечти?Най-добрата реклама е тази, която се доближава максимално до мечтите на хората.Помислете върху това изречение преди да започнете да пишете отново за визитки и флаери…

  28. Niki, ако флаерите са игра на дребно – нямаше да съществуват….Ползват ги УСПЕШНО както виждаш в статията на Бат Тони….Правилното използване на флаерите е както правилното използване на ножа – можеш да готвиш, можеш и да се порежеш….
    В България всеки разбира от всичко и в нашата рекламна агенция рядко влиза клиент, който да каже: Извинявайте, имам 1000 лв., бихте ли ме насочили как да ги вложа за да постигна резултат…Вместо това се започва едно безкрайно шикалкавене, колко струват 100 флаера, колко струва сайт и т.н. И как да му гарантирам, че с тия 100 флаера в почти милионна Варна ще успее да привлече клиенти.
    Казваш Фейсбук, ок, но и той вече прелива от какво ли не….рекламата трябва да тръгне по нов път, за мен тя е изчерпана и затова всички се дразнят – ето пак цитирам бат Тони – подбрал е приятни момичета, с приятен речник да заговорят….а не някакви безразлични физиономии да се опитват да ми пробутват флаери на центъра на Варна….

  29. @Ивайло Манахов – явно с две ръце подкрепяш теорията за флаерите. Само не разбрах какво искаш да кажеш с изречението „тези, които искат да стане по тяхната – никога, ама никога не поръчват втори път :)“?

  30. Здравейте отново!
    Не исках да задълбавам темата, но така се получи.
    За човек, които ежемесечно дава по 3000 лева за реклама, смятам, че съм пробвал абсолютно всичко , което може да се използва като реклама.Убеден съм ,че флаерите не вършат работа, пак пояснявам все пак, че ролята на флаерите е информационна, а не търговска.Флаерите са подходящи за прохождащи търговци, а не за сериозен бизнес.Не манекенки, а и миски да сложите да ви раздават флаерите- все тая.Ако бизнесът ви е свързан с магазин(продавате части, храни,напитки и др.такива), свържете го с % – всеки който донесе в магазина Ваш банер да печели тези проценти отстъпки.Иначе в никакъв случай не разчитайте на някакви по-големи обороти.На теория всичко е лесно – правите 1000 бройки, раздавате ги и чакате ефекта.Това пропилено време може да се използава обаче за нещо друго, а парите за по-ефективна реклама.И бъдете сигурни – за същите пари има по-добра реклама.Ще ме попитате сигурно каква е тя? И

  31. Сияна, продължавам да повтарям само едно: Никога САМО с флаери няма да дойде успеха, никога САМО с Фейсбук няма да дойде успеха….вече написах: Всеки рекламен канал носи полза, трудното е да намериш кой да ти свърши работа….
    Относно това: “тези, които искат да стане по тяхната – никога, ама никога не поръчват втори път 🙂 ”? – отнася се клиентите, които първо нямат идея какво искат и въпреки това се опитват да искат това, което нямат идея за какво е….При тях нещата никога не се получават и затова не идват втори път – това е 🙂 Това, че гледаме реклами по телевизията, означава ли че разбираме как се правят? Да се набива на очи ми е любимото изискване – какво означава според теб да се набива на очи?

  32. @Ивайло Манахов – означава да ти извади очите, предполагам, както се казва, въпреки че рекламнитe техники гледат повече да ти го набиват в мозъка /за по сигурно/:) Колкото до това кой да ти свърши работа, наблюдавам доста раздвижване в рекламния сектор.

  33. Относно „набиването на очи“….Незнам защо някой хора си мислят, че като заврат огромен, брутален текст в рекламните си материали и ще се „набие на очи“. Това само издава огромното желание някой да продаде нещо на някого и този, на когото продават го усеща….Най-запомнещите се рекламни послания са поднесени деликатно – така нареченото продуктово позициониране например – главният герой отпива небрежно от бутилка на известна напитка 🙂

  34. Здравейте и от мен! Гореописаният случай е директно от нашия опит и резултатите, които видяхте с този клиенти (и с много други) бяха страхотни!

    Видях, че има няколко човека, които сега с в процес на обмисляне как точно да популяризират бизнеса си. Тук, за блога на Бат’Тони бяхме писали една статия и за това как да направите стратегията си за комуникации – т..е – как се случва целия процес, какви канали за комуникации да се ползват, как да се определят, как да се изготвят точните послания. Може да я прочетете, има и опция да се свържете с нас за консултация: http://www.battony.com/kazus-1-kak-da-sglobite-puzela-na-vashia-biznes/

    И като казах „послания“ : Има три основни неща, които определят наистина добрия флаер, не мога да ги разгранича по приоритети, защото и трите са еднакво важни: атрактивни послания, конкретни ползи за клиента, привличащ дизайн.

    Без един от тези три компонента няма да има желания ефект (от дългогодишната ни практика съдя за това). Именно затова е нужно компанията, която прави фалерите, да е изключително добре запозната с бизнеса, за да предложи адекватни комуникационни решение. Какво мислите за това? 🙂

  35. Здравейте! Благодаря на всички за полезната информация в статията и в коментарите.
    Някой от вас дали има възможност да ми препоръча фирма, която да раздава качествено флайъри във Варна? Под качественно имам предвид хората да си вършат добре работата, да раздават всички брошури и да не ни вкарват в конфликтни ситуации.
    Ако не е удобно да се цитират тук имена в коментарите, мога да ви дам моят и-мейл или телефон, а ако искате дайте ми вашите координати, за да се свържа с вас. Предварително ви благодаря!

  36. Здравейте,изчетох много внимателно всичко коментари относно флаерите.Аз съм професионален масажист-терапевт и сега отварям масажно студио в София.Масажите са с народни цени и високо качество,мен ме интересува да има голям поток от хора и клиенти,защото в количеството се ражда и качеството.Мисля да обиколя района покрай мен и да оставя директно визитки и флаери по бизнес сгради,кафета,магазини,търговски центрове,офиси,университети и т.н. минавало ми е през ум да раздавам директно на хората,но мисля,че като че ли в повечето случаи флаера заминава в коша за боклук.За това реших да обиколя обектите покрай мен в района.Ще се радвам ако ми дадете съвети и насоки според вас какво е най-добре да направя и как да действам.Благодаря Ви предварително

  37. Георги

    Здравейте, прочетох доста от коментарите и виждам че тук има доста хора които си разбират от работата. И така искам да попитам по запознатите какъв флаер ми трябва след като при мен ситуацията не е свързана с продажба а именно само подаване на информация ! Става въпрос за свързване с моята фирма от хора които имат ненужни вещи и които просто нямат място за тях,купили са си нови и така нататък. Бизнеса ми е в Лондон и тук много хора просто излизат и си оставят 50 инчовата плазма пред къщата просто ,защото вече е на цели 3 месеца и трябва да си купят нова. Та искам да ми дадете съвет дали правилно съм се насочил:

    1. Ще се пробвам да измисля дизайна аз ако не ще намеря помощ за това и ще се разпечатат голям брой флаери.

    2.Ще се свържа с няколко фирми занимаващи се с разнасянето ( ще държа да слагат и в пощенските кутии ) и раздаването на флаери !

    3. Имам идея да има флаери и в безплатните весници.

    Всичко това е инвестиция за реклама но си мисля че тя ще се възстанови след това.

    Мисля си нешо от сорта на ––> Имате ненужни вещи ? Искате пространство в дома ? Обадете ни се ! ….+ още някои неща…. и разбира се всичко това на английски

    не съм добър в изготвянето на флаери но искам да се науча понеже ми е интересно,но сега искам съвет дали съм се насочил правилно !

    Ще се радвам да споделите и да ми препоръчате програма за начинаещи за изготвянето на флаери аз ще потурся и уроци.. ако някой иска може да ми прати примерен флаер на темата която написах. Благодаря ще очаквам мненията ви !

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *