събота , 19 август 2017

СтартБизнес.bg

SB_BG_4_2
erw

Обучение от нов тип

Стартирането на собствен бизнес е важно и отговорно решение. За да не оставяте нищо на случайността и късмета, ние ви предлагаме да се запишете на обучение от нов тип.

Няма да присъствате на „академична” конференция, на която не може да си зададете въпросите или на сбит еднодневен тренинг от наемни служители. В продължение на два месеца и половина вие ще придобиете знания и умения да стартирате бизнес реална среда в България (а не преведени лекции от друга държава) от успешни предприемачи, които са минали по вашия път.

В 10 модула, 20 отделни теми, 3 работилници, един тиймбилдинг и практическа работа по проекти, вие ще придобивате все по-голяма увереност в собствените си сили. По време на курса ще имате възможност да се упражнявате и да задавате въпроси на нашите лектори, които са на ваше разположение през цялото време.

За кого е тази Академия

  • Настоящи служители, които имат идея за собствен бизнес и искат да я реализират.
  • Хора без идея, които се стремят към свобода и независимост.
  • Начинаещи предприемачи.
  • Собственици на малък собствен бизнес, които искат да увеличат продажбите и печалбите си.
  • Предприемачи, които търсят нов бизнес в различна сфера.
  • Хора със свободни професии, които искат да подобрят резултатите от дейността си.

Защо да участвате в това приключение:

1businessman_red

Лекторите са само предприемачи

Лекторите са само успешни български предприемачи с богат опит в стартирането и управлението на бизнес в България.

Smashing-the-free-set-large2 - Copy (2)

Атрактивна цена за Академията

Получавате над 60 часа практическо обучение на живо, както и работа онлайн по вашия проект на цена, десетки пъти по-ниска от магистърска програма, която ще ви даде същите знания.

Smashing-the-free-set-large2 - Copy

Много безплатни материали

Подготвили сме ви тонове полезна информация, която ще ви е нужна за стартирането и управлението на успешен бизнес.

ПРОГРАМА НА АКАДЕМИЯТА

СтартБизнес.bg - Академия за стартиране на бизнес

Цялостният курс по стартиране на бизнес е разделен на 10 модула (всеки понеделник) с продължителност от 3 астрономически часа. Всеки модул включва 2 обучения по съответната тема, като започва в 18.45 часа и приключва в 21.45 часа с една почивка от 15 минути. В курса са предвидени три практически работилници, в които ще работим по конкретни казуси, един тиймбилдинг с половинките и Финалът за представяне на проектите и награждаване на най-добрите. За всеки модул е предвидена кафе-пауза с минерална вода, чай, кафе и дребни сладки.

За да видите подробната програма на отделните модули и работилници, натиснете от дясно на всеки ред.

Модул 1: Решението 23 март 2015 година (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

check-mark-8-64

Модул 1
РЕШЕНИЕТО

23 март 2015 година

В първия модул ще си говорим за:

  1. Триъгълника на успеха (предприемачество, мениджмънт и лични финанси).
  2. Каква е разликата между служител и предприемач?
  3. Какво е по-лесно: да стартираш собствен бизнес или да работиш за заплата?
  4. Защо изобщо да стартирам собствен бизнес вместо да работя за заплата?
  5. Предприемачеството за мен ли е?
  6. Имам ли данни да стана предприемач?
  7. Какви качества трябва да притежавам, за да успея като собстнвеник на бизнес?
  8. Предимства и недостатъци на собствения бизнес – време, отговорност, ангажименти, печалба, удовлетворение.
  9. Предимства и недостатъци при работа на заплата.
  10. Защо ни е страх да направим решителната крачка?
  11. Как да се подготвим за скока?

Модул 2: Идеята 30 март 2015 година (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

brain-64

Модул 2
ИДЕЯТА

30 март 2015 год.

Във втория модул ще си говорим за:

  1. Онлайн или реален бизнес?
  2. Защо не и двете?
  3. Какво мога да правя?
  4. Какво се търси?
  5. Кои са печелившите сфери?
  6. Коя дейност да избера?
  7. Трябва ли ми уникална идея?
  8. С каква първоначална инвестиция да стартираме бизнес?
  9. Как да си направя оценка на бизнес идеята?
  10. Какъв да е моят бизнес модел?
  11. Какви градивни елементи има всеки бизнес модел?
  12. Какво е Канава на бизнес модела?
  13. Какви цели да си поставим?

Работилница 1: Парад на идеите 1 април 2015 год. (сряда) от 18:45 до 21:45 часа

inbox-5-64

Работилница 1
ПАРАД НА ИДЕИТЕ

1 април 2015 год.

В тази работилница ще помогнем на всеки от участниците да оформи своята идея за бизнес и ще практикуваме:

  1. Методи за генериране на идеи – Mind mapping, Брейнсторминг и други.
  2. Бизнес модели и тяхното приложение.
  3. Представяне на идеите.
  4. Оценка от нашите експерти и останалите участници.

Модул 3: Счетоводство и правно обслужване 6 април 2015 год. (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

frontpage-64

Модул 3
СЧЕТОВОДСТВО И ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ

6 април 2015 год.

В третия модул ще се говорим за:

  1. Значението и роля на счетоводството в управлението на фирмата.

  2. Как да си изберем добър счетоводител?
  3. Каква информация мога да ползвам от счетоводните отчети?
  4. Какви осигуровки ще плащам?
  5. Каква е най-уместната правно-организационна форма за мен?
  6. Какви договори следва да подготвя и подпиша в началото: договори за наем, договори за покупко-продажба на стоки/услуги, общи условия, трудови договори и др.?
  7. Как да защитя интелектуалната си собственост – въпроси свързани с правата върху интелектуална собственост: търговска марка, защита на домейн, име на търговско дружество, регистрация на сайт?
  8. Как да избегна санкция от ИА Главна инспекция по труда?
  9. Как да избегна санкция от КЗЛД, КЗП и КЗК без да извършвам нелоялна конкуренция и нерегламентирано използване на бази данни?

Модул 4: Стартът 13 април 2015 год. (понеделник) от от 18:45 до 21:45 часа

start-64

Модул 4
СТАРТЪТ

13 април 2015 год.

В четвъртия модул ще се говорим за:

  1. Как да се подготвя за откриването?
  2. Какви стъпки трябва да направя?
  3. Как да оформя моя продукт?
  4. Продукта или услугата ли са най-важни за успеха?
  5. Добър продукт или такъв, който може да продадем?
  6. Кои са моите клиенти?
  7. Нужно ли е да проучвам конкуренцията?
  8. Как да определя цената на моите продукти или услуги?
  9. Дали цената не е ниска/висока?
  10. Дали да предложим на клиентите си големи отстъпки в началото?
  11. Как да привлека първите си клиенти?
  12. Как да ги задължим и да изградим дългосрочни взаимоотношения с тях?

Модул 5: Планиранe и финанси 20 април 2015 год. (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

planner-64

Модул 5
ПЛАНИРАНЕ И ФИНАНСИ

20 април 2015 год.

В петия модул ще си говорим за:

  1. Трябва ли да имам план за моя бизнес?
  2. Какво трябва да съдържа бизнес плана?
  3. Какъв период трябва да обхваща?
  4. Какво да правя, ако плана не се изпълнява?
  5. Какви процеси има в моя бизнес и трябва ли да ги описвам?
  6. Какво представляват контролните точки?
  7. Как да автоматизирам процесите си?
  8. Може ли машина да ме замени?
  9. Какво представляват CRM системите?
  10. Как да управляваме проекти и хора.

Работилница 2: Бизнес план 22 април 2015 год. (сряда) от 18:45 до 21:45 часа

stackoverflow-4-64

Работилница 2
ПЛАН ЗА БИЗНЕСА

22 април 2015 год.

В тази работилница ще работим върху нашия план за бизнеса:

  1. Как да напишем нашия бизнес план?
  2. Какво трябва да съдържа той?
  3. Как да намерим данни за отделните части?
  4. Къде ще го представяме?

Тиймбилдинг с половинките на Витоша 25 април 2015 год. (събота) от 10:00 до 15:00 часа

user-5-64

Тиймбилдинг
ПОЛОВИНКАТА И БИЗНЕСА

25 април 2015 год.

Предвидили сме тиймбилдинг с половинките на участниците (или приятели, съпричастни към идеята) на открито в планината, където всички ще се включим към игрите и дискусиите за ролята на семейството в бизнеса, как да постигнем баланс във взаимоотношенията с партньора ни предприемач, а за децата сме предвидили играта „Умни пари“, която развива уменията им, свързани с парите, инвестирането и предприемачеството.

Модул 6: Маркетинг, реклама и PR 27 април 2015 год. (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

article-marketing-3-64

Модул 6
МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА И PR

27 април 2015 год.

В шестия модул ще си говорим за:

  1. Какво е маркетинг?
  2. Какво кара хората да купуват?
  3. Как да си направя работеш маркетингов план?
  4. Добрият маркетингов план гаранция за успех ли е?
  5. Как да изградя моята марка и тя да стане разпознаваема?
  6. Трябва ли ми онлайн маркетинг?
  7. Как да изградя репутация в интернет?
  8. Какво трябва да казва логото на моята фирма и как да избера корпоративните цветове?
  9. Какво е ПР и как мога да го ползвам в моята дейност?
  10. Как да изградя устойчиви взаимоотношения с медиите?

Работилница 3: Стратегии за интернет маркетинг 28 април 2015 год. (вторник) от 18:45 до 21:45 часа

article-marketing-3-64

РАБОТИЛНИЦА 3
ИНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ

28 април 2015 год.

В третата работилница ще говорим за стратегии за увеличаване на продажбите чрез интернет маркетинг

За да имате спокойствието и за да сте сигурни, че знаете кои канали за интернет маркетинг работят. За да знаете дали действително печелите от парите, които харчите за реклама в интернет, а не сте на загуба, ви е необходима правила стратегия.

На тази работилница ще разберете от кое, как работи и как може да печелите пари онлайн. Ще обсъдим всички похвати и ще получите знания който може да приложите още на съшия ден.

Модул 7: Франчайз и Мулти левъл маркетинг 4 май 2015 год. (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

conference-2-64

Модул 7
ФРАНЧАЙЗИНГ И МЛМ

4 май 2015 год.

В седмия модул ще си говорим за:

  1. Какви са предимствата и недостатъците на франчайза?
  2. Какви такси трябва да плащам в началото и всеки месец след това?
  3. Какво ще получа в замяна?
  4. Ще имам ли изключителни права за определен район или не?
  5. Предвидено ли е обучение от страна на франчайзодателя?
  6. По-сигурно ли е с франчайз от собствен бизнес?
  7. Какво представява МЛМ бизнеса?
  8. Дали е за мен?
  9. Какви са основните митове в МЛМ сферата?
  10. Как да разгранича коректните компании от съмнителните?
  11. Колко трябва да вложа като пари и време, за да си докарвам добри доходи?

Модул 8: Сайтът 11 май 2015 год. (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

website-optimization-2-64

Модул 8
САЙТЪТ

11 май 2015 год.

В осмия модул ще си говорим за:

  1. Нужен ли ни е сайт?
  2. Трябва ли да плащаме за изработка на сайт или може да си го направим и сами?
  3. Какви безплатни платформи има за изработка на сайтове?
  4. Как да изберем доставчика на хостинг услугите?
  5. Как да изберем име на проекта и на домейна?
  6. Онлайн магазин, блог или “визитна картичка” на бизнеса ни?
  7. Нужен ли ни е блог и колко често да пишем в него?
  8. Лого и фирмена идентичност.
  9. Как да направим маркетинг и реклама на сайта с нисък бюджет?

Работилница 4: Изграждане на сайт 12 май 2015 год. (вторник) от 18:45 до 21:45 часа

website-design-3-64

Работилница 4
ИЗГРАЖДАНЕ НА САЙТ

12 май 2015 год.

В четвъртата поред работилница сме поканили специалисти по създаването и дизайн на сайтове, които ще ви покажат как да изберете правилната платформа, как да направите вашия сайт или онлайн магазин и как да го популяризирате.

Модул 9: Екип и управление 18 май 2015 год. (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

administrator-64

Модул 9
ЕКИП И УПРАВЛЕНИЕ

18 май 2015 год.

В осмия модул ще си говорим за:

  1. Мога ли да се справя сам или ми трябва и съдружник?
  2. Как да намерим правилните хора?
  3. На кой може да се доверим?
  4. Дали семейството да участва в бизнеса?
  5. Да назначаваме ли роднини?
  6. Как да управляваме хора?
  7. Трябва ли те да са на трудов договор?
  8. Колко да им плащам?

Модул 10: Продажбите 25 май 2015 год. (понеделник) от 18:45 до 21:45 часа

barcode-64

Модул 10
ПРОДАЖБИТЕ

25 май 2015 год.

В десетия модул ще си говорим за:

  1. Как да оцелеем през първите месеци?
  2. Как да предложим върховно обслужване за нашите клиенти?
  3. Нужна ли ни е система за продажбите?
  4. Как да повишим обема и стойността на продажбите?
  5. Време ли е да разширим бизнеса с нов обект или нови продукти?
  6. Как да разширим бизнеса?
  7. Как да разберем дали да продължавамe с този бизнес или да го продадем?
  8. Какво е “сериен” предприемач?

Финалът на 29 май 2015 год. (петък) от 18:45 до 21:45 часа

2011 CIA Award Winners

ФИНАЛЪТ

29 май 2015 год.

На 29 май 2015 година е Финалът на това приключение. На него всеки ще представи своята идея и докъде е стигнал с реализацията ѝ, а жури от предприемачи ще оцени най-добрите проекти, които ще получат нашите награди, които ще им помогнат да стартират успешно своя собствен бизнес.

ЛЕКТОРИ

Нашите лектори са само предприемачи и утвърдени имена в областта на стартирането на бизнес, управлението, човешките ресурси, маркетинга и други. Те са хора от реалния бизнес, които ще ви дадат много практически казуси, с които са се сблъскали в професионалната си дейност.

stoyne

Стойне Василев, CFSA, CIA е финансов коуч, лектор и собственик на най-популярния сайт за собствен бизнес и лични финанси в България – SmartMoney.bg, както и председател на Управителния съвет на Българска асоциация на личните финансови консултанти (БАЛФК).

Има повече от 11 години опит на ръководни позиции във финансовата сфера в големи международни и български компании като ЕY, KBC, BDO, Райфайзен Банк, Прокредит Банк и ВМФГ. Преди 6 месеца напуска корпоративния свят и се отдава на неговата страст – да помага на хората да повишават финансова си грамотност и така да живеят по-добре. Има зад гърба си, като организатор и основен лектор, две издания на първия в България цялостен курс по лични финанси и инвестиране, както и десетки презентации и участия в телевизионни предавания по теми, свързани с личните финанси и предприемачеството.

Стойне е победител в първото издание на Startup Academy с идеята за финансова образователна игра за деца „Умни пари”, която вече е демонстрирана в различни благотворителни инициативи и скоро ще бъде патентована и пусната на пазара. Вярва, че знанието е най-голямото богатство и то трябва да се споделя, за да може повече хора да се възползват от него. Само така ще израснем като раса и като човешки същества.

daniil

Даниил Дукат е бизнес консултант и коуч. Собственик и управител на консултанска фирма „Дукат Консулт“ ЕООД. Съдружник в други фирми, където отговарям за изграждането и оптимизирането на бизнес системите за продажби и привличане на клиенти. Консултант, коуч в областта на увеличаване на продажбите и привличане на клиенти за малък и среден бизнес, автор на тренинги, курсове и семинари. Автор на статии в Банкер, Твоят Бизнес, Регал и други. Фен на практичните знания и умения.

Maja - snimka small

Мая Бобева-Атанасова е съсобственик на издателство „Клевър Бук“ и един от създателите на онлайн софтуера за предприемачи „ПланЧек“. През 11 от 16-те си години трудов стаж е била наемен служител и по-точно: мениджър човешки ресурси на „ВМ Финанс Груп“, оперативен мениджър на „НЕТ ИС САТ“, изпълнителен директор на сп. „Мениджър“. Последните 5 години създава, издава, забавлява се и печели в собствената си компания „Клевър Бук“.

tzteneva-287x300

Цветелина Тенева започва професионалният си път в Орбител, където последователно заема длъжностите – ПР, Марком мениджър и Маркетинг директор. Там тя развива способностите си в сферите на стратегическото планиране, пазарните анализи, продуктовия мениджмънт и маркетинг комуникациите. В конкурса „Бранд мениджър“ през 2005 г. печели наградата на публиката за марката Орбител в категорията „Давид срещу Голиат“, както и наградата „Най-добър презентатор”. През 2010 година заедно със Светлан Станоев Цветелина основават The Business Institute, който прави бизнес работилници в областите иновации, предприемачество и мениджмънт.

sstanoev-300x300

Светлан Станоев е силна комбинация от висш мениджър, предприемач, финансист и треньор-практик. Основател и мениджър е в The Business Institute – трейнинг и образователна организация, наложила се като водеща в сектора. Светлан и екипа на The Business Institute са съавтори и инициатори на Магистърската програма по иновации, предприемачество и финанси (съвместна програма с ВУЗФ). Автор е на няколко бизнес модели и инструменти (Business Idea Mandala, Financial Model Canvas), получили широко признание и приложимост в практиката. Светлан има опит като изпълнителен директор в инвестиционен фонд Серес, финансов директор в телекомуникационната компания Орбител и консултант корпоративни финанси в KPMG. Основните области на експертиза на Светлан са стратегически мениджмънт, бизнес моделиране, финансов мениджмънт, финансиране на бизнеса.

Minko-Georgiev-2014

Минко Георгиев е бизнес консултант по бизнес и ИТ право и основател на адвокатска кантора “Минко Георгиев и партьори“. Той има дългогодишен опит в областта на бизнес право, търговски договори, ИТ право, инвестиции, правен анализ на риска, корпоративно разследване, застрахователно и финансово право, събиране на вземания, данъчно право, недвижими имоти и съдебни спорове. Предоставя съвети и правна помощ по въпроси, свърази с чужди инвестиции, избор на подходяща правна и оперативна бизнес организация.

hristo petrov

Христо Петров – първият му бизнес се оказва неуспешен – поради неправилно избран съдружник, липса на опит и други причини. С натрупания личен опит, той стартира отново и вече 8 години развива успешно настоящите дейности. Христо Петров е основател и управител на „Голдън вижън“ от нейното създаване през 2007 г. Мисията му е да подпомага предприемачите чрез пакет от услуги за стартиращия и малкия бизнес – счетоводни услуги, регистрация на фирми, консултации, реклама, уебдизайн и хостинг. За тази цел стартира отделен сайт www.smallbusiness.bg.

.

Milena-Stratieva_2

Милена Стратиева е PR специалист и обучител на свободна практика. Твърди, че ако случайно работата на PR специалистите може да бъде описана кратко – то би било с думите „да печели доверие“. Тя е и Председател на Управителния съвет на Фондация „ДЕВЕТ“, организираща бизнес академията 9 Academy. Интересите й са в областта на PR, вътрешни и дигитални комуникации, както и в обученията. В работата си тя се справя с предизвикателствата благодарение на нестрандартни методи и находчивост. В препятствията винаги вижда възможност. Освен това Милена Стратиева беше Мениджър „Образование“ в M3 College в периода 2011-2013 г. През тези три години обменя опит с най-добрите експерти в сферата на комуникациите и бизнеса въобще.

.

justine-toms

Жюстин Томс успява да съчетава успешно толкова много роли в живота си – блогър, предприемач, консултант по онлайн медии и маркетинг, лектор и най-важната – майка. Жюстин е един от малкото професионалисти в България, който може да се похвали с вдъхновяващия си екип, който управлява в уеб агенция ABC Design & Communication. Не можем да пропуснем факта, че тя е и любим преподавател на редица образователни институции в лицето на Нов Български Университет и M3 College.

veselin

Веселин Димитров e съосновател и търговски мениджър във Franchising.bg. Той работи в компанията от края на 2009 година, като мениджър конференции, сминари и обучения. Основните дейности, с които се занимава обхващат разработване, организиране и водене на търговски, мениджърски, франчайзинг семинари и обучения.

penko

Пенко Стоев се определя като „Аз съм там, където са парите“. В момента развива бизнес в сферата на запознанствата, както и в реализацията на първия му късометражен филм. Бил е лектор и гост-лектор на много и разнообразни презентации и обучения – управление на личните финанси, лидерство, продажби, търговски умения и развитие на мрежите. Целта му е да повлияе положително върху живота на колкото се може повече хора, като печели, правейки го. Интересува се от инвестиции на фондовата борса, недвижими имоти и всякакъв вид бизнеси и всичко, което е част от уменията и знанията на един инвеститор.

lyubomir-rusanov-300x300

Любомир Русанов е основател и управител на най-голямата и бързоразвиваща се хостинг компания в България – СуперХостинг.БГ. Има дългогодишен опит в IT сферата, като е заемал различни ръководни и изпълнителни длъжности в Български и международни софтуерни компании. В СуперХостиинг.БГ отговаря за стратегическото планиране и връзките с ключови клиенти и партньори.

shopov

Георги Шопов е основател и собственик на Хостинг компания HostSean Ltd., която ръководи от 2009 до 2013 година. През 2013 година HostSean Ltd е придобита от Icn.bg. Към момента е съосновател на Freak Media Group Ltd., която се занимава с дигитален, социален маркетинг и оптимизация на страници. Собственик е на няколко медийни сайта с месечна аудитория от над 3 милиона потребители.

IMG_4050

Иван Велков е  е икономист, завършил в Пекинския „Столичен икономически и бизнес университет“, знае английски, руски и китайски език, като учил и работил повече от петнадесет години в Китай и Далечния изток, има над 20-годишен опит като мениджър в международни и български консултантски компании. Създавал, обучавал и управлявал успешни екипи от пазарни анализатори и специалисти в инвестиционни проекти в сектора недвижими имоти. От осем години участва в управителните органи на неправителствени и професионални организации с нестопанска цел.

shtelqn

Щелян Калчев е доказан брокер с 11-годишен опит в сделките с недвижими имоти и управляващ съдружник в АйБрокерс Плюс. Той и екипа му от професионалисти са отдадени на безкомпромисни стандарти на обслужване, изграждане на приятелски взаимоотношения, внимание и фокус върху нуждите на клиента, като демонстрират задълбочени познания за пазара на имоти и използват ефективни системи за постигане на изключителни резултати. Неоспоримо доказателство за това са високите оценки от многобройните им клиенти.

 

Щелян е сертифициран брокер от “Националното Сдружение Недвижими Имоти” , ментор и мениджър с международен опит, и награди. По образование е финансист (бакалавър), магистър със специалност “Икономика на недвижимата собственост” и докторант към катедра “Недвижима собственост” в УНСС.

045fb1d

Теодор Георгиев е професионалист с над 13 години опит във финансово и управленско консултиране, инвестиционно банкиране, бизнес посредничество, корпоративно развитие и услуги, свързани с търсене на инвеститори и нови пазари.

От юли 2014 отговаря за европейските клиенти на Global Manufacturing Industries (www.GlobalMfgInd.com), като продължава да управлява също и развитието на MBAcademy (www.MBAcademy.eu). Финалист в конкурса за млади мениджъри и предприемачи NEXT GENERATION на в-к „Пари“ през 2011 година. Водил е обучения по темите „Корпоративни финанси за напреднали (анализ, моделиране и бизнес оценяване)”, „Корпоративни финанси и бюджетиране за мениджъри”, „Управление на личното богатство и финанси”.

11014689_10204993326805661_1658827967_n

Стоян Георгиев е семеен терапевт и създател на „Асоциацията за интензивно семейно консултиране“ – организация за помощ на семейства. Често търсен е по въпроси, свързани със семейните отношения, семейния бизнес и отглеждането на децата. Автор е на книги и материали, посветени на семейството за водещи български медии и е участвал в редица телевизионни шоута и предавания. Автор на книгата „30 въпроса от семейния живот“ и „Семейна академия“ – видео-програма с практични инструкции за успешен семеен живот. Стоян Георгиев е магистър по семейна терапия и консултиране. Член е на „Международната асоциация на брачните и фамилни консултанти“. Щастливо женен, с три деца.

10303967_10203082339652209_8826049336993142898_n

Ясен Деянов е маркетинг специалист и предприемач, запален по здравословния начин на живот. До момента е с над 7 годишен опит в дигиталния маркетинг, продажбите и бизнес развитието в български и международни компании. Последните 2 години заема мениджърски позиции в маркетинговите екипи на международни компании. В наши дни се занимава с оптимизиране на уебсайтове с цел увеличаване на продажбите, изграждане на търговски фунии и цялостни системи и стратегии за комуникация с клиенти, както и с интернет реклама. Интересува се предимно от интернет маркетинг, интернет реклама, потребителско поведение, архитектура, дизайн, хотелиерство и ресторантьорство, спорт и здравословен начин на живот.

47245_1568021928060_1253491_n

Казвам се Емил Кирилов. В момента работя като софтуерен инженер, но моята страст са предприемачеството и финансовата свобода. Аз съм човек на действието и безсъните нощи. Благодарение на това през последните 6 години съм стартирал над 10 бизнес начинания в различни области. Основния опит в бизнеса идва от многото ми провали, по-малкото ми успехи, но най-вече от желанието ми да продължавам напред и да търся забавното във всеки един момент. Вярвам в това, че всеки може да постигне пълен контрол на живота си и да стане финансово независим човек, правейки това, което му харесва. Вярвам, че всеки може да постигне това паралелно с работата, която работи независимо дали я обича или не. Ще се радвам да споделя знанията и опита, който имам както и да науча нещо ново от вашите коментари. Това, което съм постигнал до момента дължа на моята прекрасна съпруга, която е била плътно до мен и ми е помагала за всички проекти и начинания.

georgi-hristulev

Георги Христулев е основател на маркетинговата компания Web Direct и на Игрите на успеха (обучения и събития с фокус да помагат за успеха в бизнеса и в живота). Освен това той е съдружник в Email invest – единствения български софтуер за имейл маркетинг за бизнеса. Email invest е сред десетте най-добри софтуерни продукти за E-mail маркетинг в целия свят, а чрез него са изпратени над 19 000 успешни кампании в 6 държави.

Той е успял, учейки се от опита си – и от успехите, и от грешките. Сега иска да сподели наученото и да помогне на повече хора и бизнеси да растат и да се развиват. Георги споделя, че „Привилегия и истинско щастие е да работиш с клиенти и партньори, които знаят какво искат и търсят начините да го постигнат.“

ЗАПИСВАНЕ ЗА КУРСА

Базов пакет
лева389
10 Модула х 3 астрономически часа
20 Презентации
14 Лектори
10 Кафе-паузи
Безплатен Wi-Fi интернет
Сертификат за участие в курса
Премиум пакет
лева689
VIP пакет +
Персонален коучинг от Стойне Василев и останалите лектори

Форма за записване

За Академията остават точно 7 свободни места и за седем от вас ще предложим специална отстъпка от 16% с промокод „LAST7”

[contact-form-7 id=“6725″ title=“Записване за СтартБизнес.bg“]

* Посочените цени са крайни в лева. Може да се използва само един промокод с един вид отстъпка. На желаещите се издават опростени фактури.

Гаранция за удолетвореност

Гаранция

Ние от SmartMoney.bg сме абсолютно сигурни, че ще сте доволни от организираните от нас обучения и затова ви предоставяме 100% гаранция за удовлетвореност!

Запишете се и заплатете цялостния курс, елате на първия ни модул и ако по някаква причина не сте доволни от проведеното обучение, ще ви възстановим цялата заплатена сума. Нужно е единствено да ни уведомите по имейл до 7 дни след събитието!

Банкова сметка

Цялостният курс по стартиране на бизнес – СтартБизнес.bg се организира съвместно между SmartMoney.bg и Българска асоциация на личните финансови консултанти. Данните за банковия превод са следните:

Получател: Българска асоциация на личните финансови консултанти (БАЛФК)
IBAN: BG69FINV91501216254045
BIC: FINVBGSF
Банка: ПИБ клон София
Основание: Курс по стартиране на бизнес

За бърза връзка с нас

Моля, използвайте нашия телефон или скайп, ако имате допълнителни въпроси:

tel-2

 

КОНТАКТИ

Зала

Есенс център се намира се в сърцето на София, на ул. „6-ти септември“ 37, самостоятелна сграда във вътрешен двор, в среда на зеленина и тишина. Голямата семинарна зала е с площ от 170 кв.м. е направена със специален дизайн, подходящ за събития в големи групи, лекции, презентации и фирмени обучения.

essence-centre-23

Карта на залата

73874_371469312940662_1247696237_n

Свържете се с нас

[contact-form-7 id=“712″ title=“Contact form 1″]

ОТЗИВИ ОТ УЧАСТНИЦИ

любомира

Харесва ми елемента на игра + начина на представяне на информацията. „Тежките“ теми ги представяте достъпно и всички изглежда „лесно”.

Любомира Любенова, собственик на Media Start – агенция за интернет маркетинг с фокус върху видео маркетинга.

Теодора

Много ми хареса начина на поднасяне на информацията по време на обучението – с примери, които остават в съзнанието за цял живот. Под формата на игра и предизвикателства бяха оформени основните послания, които лекторите искаха да достигнат до нас.

Теодора Дончева, служител в ИТ фирма и създател на ЗдравДух.ком

20706_10206355945240789_8378716509683910758_n

Може би най-ценното, което ми даде курсът на SmartMoney.bg е увереността, че мога да се справя и мога да постигна целите си. Там срещнах и много други хора като мен, които независимо от възрастта си бяха решили, че трябва да поемат контрола на живота си в свои ръце.

Цанко Занов, предприемач

ПАРТНЬОРИ НА ПРОЕКТА

SuperHostingBG-logo
logo_2
blue_logo
bizblog_logo0
logo_transperent-150x150
avatar
logo
FMG-CQLO
10676221_1012763355416456_7264818174648281521_n
FranchisingBg