понеделник , 27 март 2017

Академия СтартБизнес.bg 2017

startbiznes-2017-main

ИСКАШ ЛИ ДА СТАРТИРАШ БИЗНЕС?

Кога за последно се почувства добре?

Кога за последно стана сутринта и с енергия и страст се захвана да правиш нещо, което ти носи удоволствие?

Кога за последно имаше време за твоето хоби?

Кога за последно почувства, че имаш свободата да направиш каквото решиш без да се съобразяваш с никого?

Не беше скоро, нали?

Сигурно отдавна си мечтаеш да стартираш собствен бизнес или да имаш още един източник на доходи, освен заплатата.

Виждаш много успели хора около теб, които са имали волята или късмета да са свободни, а ти чувстваш че има някакъв застой в живота ти.

Искаш нещата да зависят само от теб, а не от другите, но…

…досега все не е идвал момента за това – „само да се установя на тази работа”, „само да изплатим кредита и тогава”, „точно сега ме повишиха – не мога да го направя”.

Годините минават и времето все не идва. Освен ако не се случи някакво разтърсващо събитие, твоята мечта за уютно заведение, консултантска фирма или производство на революционен продукт, ще си остане само една мечта.

Готов ли сте да промениш живота си?

Сигурно си задаваш и въпроси като “Ами, ако не успея?”, “С какво точно да се занимавам?”, “Трябва ли ми уникална идея?” и “Ще изкарвам ли добри пари, ако работя за себе си?”.

Ние ти предлагаме нещо ново и различно.

ОБУЧЕНИЕ ОТ НОВ ТИП

Стартирането на собствен бизнес е важно и отговорно решение. За да не оставяш нищо на случайността и късмета, ние ти предлагаме да се запишеш на обучение от нов тип.

Няма да присъстваш на „академична” конференция, на която не може да си зададеш въпросите или на сбит еднодневен тренинг от наемни служители.

В третото издание на Академията за стартиране на бизнес СтартБизнес.bg в продължение на едив месец ти ще придобиеш знания и умения да стартираш бизнес реална среда в България (а не преведени лекции от друга държава) от успешни предприемачи, които са минали по твоя път.

В 8 модула, 4 работилници и практическа работа между отделните модули, ти ще придобиваш все по-голяма увереност в собствените си сили.

По време на Академията ще имаш възможност да се упражняваш и да задаваш въпроси на нашите лектори, които са на твое разположение през цялото време.

Man on top of mountain. Conceptual design.

Академия СтартБизнс.bg е за теб, ако:

  • Ти си човекът, който действа, а не чака.
  • Ти си човекът, на който му е писнало да работи за друг.
  • Ти си човекът, който иска повече свободно време.
  • Ти си човекът, който иска да прави това, което му харесва, а не това, което другите искат от теб.
  • Ти си човекът, който има идея за собствен бизнес, но все още нещо те спира да направиш тази крачка.
  • Ти си човекът, който вярва, че 2017 година е твоята година да сбъднеш мечтите си.

Академия СтартБизнс.bg НЕ е за теб, ако:

  • Искаш да работиш до края на живота си сигурна, но скучна работа
  • Не вярваш, че може да създадеш успешен бизнес в България.
  • Не искаш да вземеш живота си в ръце и очакваш някой друг да се погрижи за теб.
  • Обвиняваш другите за своите неуспехи.
  • Мислиш си, че знаеш всичко за предприемачеството и не може да научиш нищо ново.

ЗАЩО ДА УЧАСТВАШ В ТОВА ПРИКЛЮЧЕНИЕ

1businessman_red

Лекторите са само топ предприемачи

Лекторите са само успешни български предприемачи с богат опит в стартирането и управлението на бизнес в България.

Smashing-the-free-set-large2 - Copy (2)

Атрактивна цена за Академията

Получавате над 60 часа практическо обучение на живо, както и работа онлайн по вашия проект на цена, десетки пъти по-ниска от магистърска програма, която ще ви даде само академични знания.

Smashing-the-free-set-large2 - Copy

Много безплатни материали

Подготвили сме ви тонове полезна информация, която ще ви е нужна за стартирането и управлението на успешен бизнес.

ПРОГРАМА НА АКАДЕМИЯТА

Академията по стартиране на бизнес СтартБизнес.bg е разделена на 8 модула и 4 работилници. Тя ще се проведе в 4 поредни съботи от 9.30 часа до 17,30 часа на 18 март, 25 март, 1 април и 8 април. В Академията са предвидени четири практически работилници, в които ще работим по създаването на твоя бизнес. Предвидени са по 2 кафе-паузи на ден с минерална вода, чай, кафе и плодове.

Форматът е 4 поредни съботи, за да се потопим изцяло в нашите идеи и тяхната реализация, защото след работа си мислим само за ежедневните ни грижи и не може да се фокусираме върху важните неща.

Натисни плюсчетата, за да видиш подробната програма.

Ден 1: Решението, идеите за бизнес и как да ги тестваме [+ Работилница 1] на 18 март (събота) от 9.30 часа

В първия модул ще си говорим за:

  1. Триъгълника на успеха (предприемачество, мениджмънт и лични финанси).
  2. Каква е разликата между служител и предприемач?
  3. Какво е по-лесно: да стартираш собствен бизнес или да работиш за заплата?
  4. Защо изобщо да стартирам собствен бизнес вместо да работя за заплата?
  5. Предприемачеството за мен ли е?
  6. Имам ли данни да стана предприемач?
  7. Какви качества трябва да притежавам, за да успея като собстнвеник на бизнес?
  8. Предимства и недостатъци на собствения бизнес – време, отговорност, ангажименти, печалба, удовлетворение.
  9. Предимства и недостатъци при работа на заплата.
  10. Защо ни е страх да направим решителната крачка?
  11. Как да се подготвим за скока?

Във втория модул ще си говорим за:

  1. Онлайн или реален бизнес?
  2. Защо не и двете?
  3. Какво мога да правя?
  4. Какво се търси?
  5. Кои са печелившите сфери?
  6. Коя дейност да избера?
  7. Трябва ли ми уникална идея?
  8. С каква първоначална инвестиция да стартираме бизнес?
  9. Как да си направя оценка на бизнес идеята?
  10. Какъв да е моят бизнес модел?
  11. Какви градивни елементи има всеки бизнес модел?
  12. Какво е Канава на бизнес модела?
  13. Какви цели да си поставим?

В Работилница 1 ще търсим твоята идея за бизнес и ще я тестваме.

Ден 2: Счетоводство, правно обслужване, бизнес модел и финанси [+ Работилница 2] на 25 март (събота) от 9.30 часа

В третия модул ще се говорим за:

  1. Значението и роля на счетоводството в управлението на фирмата
  2. Как да си изберем добър счетоводител?
  3. Каква информация мога да ползвам от счетоводните отчети?
  4. Какви осигуровки ще плащам?
  5. Каква е най-уместната правно-организационна форма за мен?
  6. Какви договори следва да подготвя и подпиша в началото: договори за наем, договори за покупко-продажба на стоки/услуги, общи условия, трудови договори и др.?
  7. Как да защитя интелектуалната си собственост – въпроси свързани с правата върху интелектуална собственост: търговска марка, защита на домейн, име на търговско дружество, регистрация на сайт?
  8. Как да избегна санкция от ИА Главна инспекция по труда?
  9. Как да избегна санкция от КЗЛД, КЗП и КЗК без да извършвам нелоялна конкуренция и нерегламентирано използване на бази данни?

В четвъртия модул ще си говорим за:

  1. Трябва ли да имам план за моя бизнес?
  2. Какво трябва да съдържа бизнес плана?
  3. Какъв период трябва да обхваща?
  4. Какво да правя, ако плана не се изпълнява?
  5. Какви процеси има в моя бизнес и трябва ли да ги описвам?
  6. Какво представляват контролните точки?
  7. Как да автоматизирам процесите си?
  8. Може ли машина да ме замени?
  9. Какво представляват CRM системите?
  10. Как да управляваме проекти и хора.

В Работилница 2 ще работим върху организационната форма на твоята дейност и бизнес модела й.

Ден 3: Презентиране и създаване на сайт [+ Работилница 3] на 1 април (събота) от 9.30 часа

В петия модул ще си говорим за:

  1. Защо е важно да определим точно ролята и интересите на нашата публика?
  2. Как да предадем ясно посланието си пред различна публика – клиенти, партньори, служители?
  3. Как да формулираме ясни и постижими цели за нашата презентация?
  4. Какви илюстртивни материали да използваме, за да въздействаме ефективно на слушателите?
  5. Как да планираме подготовката си за презентиране?
  6. Колко важно е да сме в добра физическа кондиция по време на презентацията?
  7. Какви думи да използваме, за да достигне нашето послание до повече хора?
  8. Какъв ефект оказват езика на тялото, гласа и правилният говор?
  9. Как да привлечем и задържим вниманието на слушателите?

В шестия модул ще си говорим за:

  1. Нужен ли ни е сайт?
  2. Трябва ли да плащаме за изработка на сайт или може да си го направим и сами?
  3. Какви безплатни платформи има за изработка на сайтове?
  4. Как да изберем доставчика на хостинг услугите?
  5. Как да изберем име на проекта и на домейна?
  6. Онлайн магазин, блог или “визитна картичка” на бизнеса ни?
  7. Нужен ли ни е блог и колко често да пишем в него?
  8. Лого и фирмена идентичност.
  9. Как да направим маркетинг и реклама на сайта с нисък бюджет?

В Работилница 3 ще работим върху презентиране на идеята и изработка на сайт.

Ден 4: Маркетинг, реклама и продажби [+ Работилница 4 и Финалът] на 8 април (събота) от 9.30 часа

В седмия модул ще си говорим за:

  1. Какво е маркетинг?
  2. Какво кара хората да купуват?
  3. Как да си направя работеш маркетингов план?
  4. Добрият маркетингов план гаранция за успех ли е?
  5. Как да изградя моята марка и тя да стане разпознаваема?
  6. Трябва ли ми онлайн маркетинг?
  7. Как да изградя репутация в интернет?
  8. Какво трябва да казва логото на моята фирма и как да избера корпоративните цветове?
  9. Какво е ПР и как мога да го ползвам в моята дейност?
  10. Как да изградя устойчиви взаимоотношения с медиите?

В осмия модул ще си говорим за:

  1. Как да оцелеем през първите месеци?
  2. Как да предложим върховно обслужване за нашите клиенти?
  3. Нужна ли ни е система за продажбите?
  4. Как да повишим обема и стойността на продажбите?
  5. Време ли е да разширим бизнеса с нов обект или нови продукти?
  6. Как да разширим бизнеса?
  7. Как да разберем дали да продължавамe с този бизнес или да го продадем?
  8. Какво е “сериен” предприемач?

В Работилница 4 ще работим върху твоя продажбен и маркетингов план, а на Финала ще представиш твоята идея пред жури.

ЗАПИСВАНЕ ЗА КУРСА

Базов пакет
лева447
8 модула
16 кафе-паузи със свежи плодове
Затворена Facebook група
Безплатен Wi-Fi интернет
Сертификат за участие в курса
Премиум пакет
лева697
VIP пакет +
Персонален бизнес коучинг от 3 сесии от Стойне Василев на стойност 550 лева

Форма за записване

Съжаляваме, но всички места за третото издание на СтартБизнес.bg са заети. Може да се запишете на Академията през 2018 година.

Банкова сметка

Данните за банковия превод са следните:

Получател: СМАРТ УНИ ЕООД
IBAN: BG60FINV91501016689317
BIC: FINVBGSF
Банка: ПИБ
Основание: Академия СтартБизнс БГ 2017
Гаранция

Ние сме абсолютно сигурни, че ще сте доволни от организираните от нас обучения и затова ви предоставяме 100% гаранция за удовлетвореност!

Запишете се и заплатете избрания пакет, елате на първия ни модул и ако по някаква причина не сте доволни от проведеното обучение, ще ви възстановим цялата заплатена сума.

АКАДЕМИЯТА В ЦИФРИ

2 издания досега

43 стартирани бизнеса

118 участници

27 лектори

ЛЕКТОРИ

Нашите лектори са само предприемачи и утвърдени имена в областта на стартирането на бизнес, управлението, човешките ресурси, маркетинга и други. Те са хора от реалния бизнес в България, които ще ви дадат много практически казуси, с които са се сблъскали в професионалната си дейност.

stoyne

Стойне Василев, CFSA, CIA е финансов коуч, лектор и собственик на най-популярния сайт за собствен бизнес и лични финанси в България – SmartMoney.bg, както и председател на Управителния съвет на Българска асоциация на личните финансови консултанти (БАЛФК).

Има повече от 12 години опит на ръководни позиции във финансовата сфера в големи международни и български компании като ЕY, KBC, BDO, Райфайзен Банк, Прокредит Банк и ВМФГ. През 2014 година напуска корпоративния свят и се отдава на неговата страст – да помага на хората да живеят по-добре.

boril-bogoev-2

Борил Богоев е онлайн предприемач, консултант и лектор. Работи в областта на дигиталните технологии и маркетинг от 1999 г. През последните 16 години се занимава с уеб дизайн, афилиейт маркетинг, блогове на българския и англоезичния пазар, интернет маркетинг, консултации, “лекторстване” и писане.

Бивш маркетинг директор на Koketna.com (част от групата BFashion), в момента основната дейност на Борил са обучения и консултации в областта на бизнес моделите в интернет и монетизацията на уебсайтове.

oksana-lalova

Оксана Лалова е предприемач, бизнес консултант, един от най-добрите експерти в БГ в областта на систематизацията на маркетинга и продажбите в малкия и среден бизнес. Тя е собственик на консултантската фирма „Евро Адвайзър“ ЕООД и автор на проекта „Успешни Бизнес Системи„, които помагат на предприемачите да изградят цялостна система на добре работещ бизнес. Ние познаваме Оксана и като автор на книгите „Машина за клиенти“ и „Машина за продажби“, на методиката „Бизнес като система“ и на ред тренинги, в които са участвали стотици настоящи и бъдещи предприемачи.

justine-toms

Жюстин Томс успява да съчетава успешно толкова много роли в живота си – на блогър, предприемач, консултант по онлайн медии и маркетинг, лектор и най-важната – майка. Жюстин е един от малкото професионалисти в България, който може да се похвали с вдъхновяващия си екип, който управлява в уеб агенция ABC Design & Communication. Не можем да пропуснем факта, че тя е и любим преподавател на редица образователни институции в лицето на Нов Български Университет и M3 College.

Boris_Hristov

Борис Христов е опровержение на тезата, че компютърните специалисти комуникират и се изразяват трудно. Той е основател на 356labs – creative агенция, която се занимава с дизайн на презентации и с обучения свързани с всичко около изкуството на презентирането. Говорил е и продължава да презентира в над 25 държави по целия свят и не веднъж е избиран за най – добър лектор на съответното събитие.

AN

Александър Николов е бизнес консултант и коуч, автор на книгата „Бизнес растеж“ и създател на Формулата от 7 стъпки за бизнес растеж. Той помага на собствениците на малък бизнес да привличат повече клиенти, да печелят повече пари и да работят по-малко.

Maja - snimka small

Мая Бобева-Атанасова е съсобственик на издателство „Клевър Бук“ и един от създателите на онлайн софтуера за предприемачи „ПланЧек“. През 11 от 16-те си години трудов стаж е била наемен служител и по-точно: мениджър човешки ресурси на „ВМ Финанс Груп“, оперативен мениджър на „НЕТ ИС САТ“, изпълнителен директор на сп. „Мениджър“. Последните 5 години създава, издава, забавлява се и печели в собствената си компания „Клевър Бук“.

hristo petrov

Христо Петров. Първият му бизнес се оказва неуспешен – поради неправилно избран съдружник, липса на опит и други причини. С натрупания личен опит, той стартира отново и вече 8 години развива успешно настоящите дейности. Христо Петров е основател и управител на „Голдън вижън“ от нейното създаване през 2007 г. Мисията му е да подпомага предприемачите чрез пакет от услуги за стартиращия и малкия бизнес – счетоводни услуги, регистрация на фирми, консултации, реклама, уебдизайн и хостинг. За тази цел стартира отделен сайт www.smallbusiness.bg.

11232370_1011512305528216_7723639271760319550_o

Диан Танков е маркетинг специалист в най-голямата и бързо развиваща се хостинг компания в България – СуперХостинг.БГ. Той ще Ви даде ценни съвети при избора на домейн име за вашия сайт, ще разкаже как да изберете правилното хостинг решение и ще покаже как се създава реален сайт за няколко минути.

КОНТАКТИ

Зала

Залата на Web Seller Guru се намира в кв. Гео Милев в София, бул. Шипченски проход №63, завод Електроника, ет. 4 (вход откъм Скай Сити Мол).

Може да оставиш колата си на паркинга на Скай Сити Мол, той е безплатен за престой до 4 часа, или в някоя от околните улици.

Излез от мола и премини през бариерата, отдясно на входа за подземния паркинг. Тръгни направо и в края на сградата има външен асансьор.

Качваш се на 4-тия етаж, стигаш до края на коридора и тръгваш наляво. След няколко метра сме ние.

Карта на залата

Свържете се с нас

или на телефон

0877 99 46 77

(Ще говорите със Стойне Василев)

ОТЗИВИ ОТ УЧАСТНИЦИ

любомира

Харесва ми елемента на игра + начина на представяне на информацията. „Тежките“ теми ги представяте достъпно и всички изглежда „лесно”.

Любомира Любенова, собственик на Media Start – агенция за интернет маркетинг с фокус върху видео маркетинга.

Теодора

Много ми хареса начина на поднасяне на информацията по време на обучението – с примери, които остават в съзнанието за цял живот. Под формата на игра и предизвикателства бяха оформени основните послания, които лекторите искаха да достигнат до нас.

Теодора Дончева, служител в ИТ фирма и създател на ЗдравДух.ком

20706_10206355945240789_8378716509683910758_n

Може би най-ценното, което ми даде курсът на SmartMoney.bg е увереността, че мога да се справя и мога да постигна целите си. Там срещнах и много други хора като мен, които независимо от възрастта си бяха решили, че трябва да поемат контрола на живота си в свои ръце.

Цанко Занов, предприемач