понеделник , 16 януари 2017

Академия СтартБизнес.bg 2016

СтартБизнес.bg

ИСКАШ ЛИ ДА СТАРТИРАШ БИЗНЕС?

Кога за последно се почувства добре?

Кога за последно стана сутринта и с енергия и страст се захвана да правиш нещо, което ти носи удоволствие?

Кога за последно имаше време за твоето хоби?

Кога за последно почувства, че имаш свободата да направиш каквото решиш без да се съобразяваш с никого?

Не беше скоро, нали?

Сигурно отдавна си мечтаеш да стартираш собствен бизнес или да имаш още един източник на доходи, освен заплатата.

Виждаш много успели хора около теб, които са имали волята или късмета да са свободни, а ти чувстваш че има някакъв застой в живота ти.

Искаш нещата да зависят само от теб, а не от другите, но…

…досега все не е идвал момента за това – „само да се установя на тази работа”, „само да изплатим кредита и тогава”, „точно сега ме повишиха – не мога да го направя”.

Годините минават и времето все не идва. Освен ако не се случи някакво разтърсващо събитие, твоята мечта за уютно заведение, консултантска фирма или производство на революционен продукт, ще си остане само една мечта.

Готов ли сте да промениш живота си?

Сигурно си задаваш и въпроси като “Ами, ако не успея?”, “С какво точно да се занимавам?”, “Трябва ли ми уникална идея?” и “Ще изкарвам ли добри пари, ако работя за себе си?”.

Ние ти предлагаме нещо ново и различно.

ОБУЧЕНИЕ ОТ НОВ ТИП

Стартирането на собствен бизнес е важно и отговорно решение. За да не оставяш нищо на случайността и късмета, ние ти предлагаме да се запишеш на обучение от нов тип.

Няма да присъстваш на „академична” конференция, на която не може да си зададеш въпросите или на сбит еднодневен тренинг от наемни служители.

Във второто издание на Академията за стратиране на бизнес СтартБизнес.bg в продължение на два месеца и половина ти ще придобиеш знания и умения да стартираш бизнес реална среда в България (а не преведени лекции от друга държава) от успешни предприемачи, които са минали по твоя път.

В 9 модула, 18 отделни теми, 3 работилници, един тиймбилдинг и практическа работа по проекти, ти ще придобиваш все по-голяма увереност в собствените си сили.

По време на Академията ще имаш възможност да се упражняваш и да задаваш въпроси на нашите лектори, които са на твое разположение през цялото време.

Man on top of mountain. Conceptual design.

Академия СтартБизнс.bg е за теб, ако:

  • Ти си човекът, който действа, а не чака.
  • Ти си човекът, на който му е писнало да работи за друг.
  • Ти си човекът, който иска повече свободно време.
  • Ти си човекът, който иска да прави това, което му харесва, а не това, което другите искат от теб.
  • Ти си човекът, който има идея за собствен бизнес, но все още нещо те спира да направиш тази крачка.
  • Ти си човекът, който вярва, че 2016 година е твоята година да сбъднеш мечтите си.

Академия СтартБизнс.bg НЕ е за теб, ако:

  • Искаш да работиш до края на живота си сигурна, но скучна работа
  • Не вярваш, че може да създадеш успешен бизнес в България.
  • Не искаш да вземеш живота си в ръце и очакваш някой друг да се погрижи за теб.
  • Обвиняваш другите за своите неуспехи.
  • Мислиш си, че знаеш всичко за предприемачеството и не може да научиш нищо ново.

ЗАЩО ДА УЧАСТВАШ В ТОВА ПРИКЛЮЧЕНИЕ

1businessman_red

Лекторите са само топ предприемачи

Лекторите са само успешни български предприемачи с богат опит в стартирането и управлението на бизнес в България.

Smashing-the-free-set-large2 - Copy (2)

Атрактивна цена за Академията

Получавате над 60 часа практическо обучение на живо, както и работа онлайн по вашия проект на цена, десетки пъти по-ниска от магистърска програма, която ще ви даде същите знания.

Smashing-the-free-set-large2 - Copy

Много безплатни материали

Подготвили сме ви тонове полезна информация, която ще ви е нужна за стартирането и управлението на успешен бизнес.

ПРОГРАМА НА АКАДЕМИЯТА

Академията по стартиране на бизнес СтартБизнес.bg е разделена на 9 модула с продължителност от 2.5 астрономически часа. Всеки модул включва 2 обучения по съответната тема, като започва в 19.00 часа и приключва в 21.45 часа с една почивка от 15 минути. В Академията са предвидени три практически работилници, в които ще работим по конкретни казуси. За всеки модул е предвидена кафе-пауза с минерална вода, чай, кафе и плодове.

За да видите подробната програма на отделните модули и работилници, натиснете отляво на всеки ред.

check-mark-8-64

Модул 1
РЕШЕНИЕТО

В първия модул ще си говорим за:

  1. Триъгълника на успеха (предприемачество, мениджмънт и лични финанси).
  2. Каква е разликата между служител и предприемач?
  3. Какво е по-лесно: да стартираш собствен бизнес или да работиш за заплата?
  4. Защо изобщо да стартирам собствен бизнес вместо да работя за заплата?
  5. Предприемачеството за мен ли е?
  6. Имам ли данни да стана предприемач?
  7. Какви качества трябва да притежавам, за да успея като собстнвеник на бизнес?
  8. Предимства и недостатъци на собствения бизнес – време, отговорност, ангажименти, печалба, удовлетворение.
  9. Предимства и недостатъци при работа на заплата.
  10. Защо ни е страх да направим решителната крачка?
  11. Как да се подготвим за скока?
brain-64

Модул 2
ИДЕЯТА

Във втория модул ще си говорим за:

  1. Онлайн или реален бизнес?
  2. Защо не и двете?
  3. Какво мога да правя?
  4. Какво се търси?
  5. Кои са печелившите сфери?
  6. Коя дейност да избера?
  7. Трябва ли ми уникална идея?
  8. С каква първоначална инвестиция да стартираме бизнес?
  9. Как да си направя оценка на бизнес идеята?
  10. Какъв да е моят бизнес модел?
  11. Какви градивни елементи има всеки бизнес модел?
  12. Какво е Канава на бизнес модела?
  13. Какви цели да си поставим?

Модул 3
СЧЕТОВОДСТВО И ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ

6 април 2015 год.

frontpage-64

Модул 3

ПРАВО И СЧЕТОВОДСТВО

В третия модул ще се говорим за:

  1. Значението и роля на счетоводството в управлението на фирмата.

  2. Как да си изберем добър счетоводител?
  3. Каква информация мога да ползвам от счетоводните отчети?
  4. Какви осигуровки ще плащам?
  5. Каква е най-уместната правно-организационна форма за мен?
  6. Какви договори следва да подготвя и подпиша в началото: договори за наем, договори за покупко-продажба на стоки/услуги, общи условия, трудови договори и др.?
  7. Как да защитя интелектуалната си собственост – въпроси свързани с правата върху интелектуална собственост: търговска марка, защита на домейн, име на търговско дружество, регистрация на сайт?
  8. Как да избегна санкция от ИА Главна инспекция по труда?
  9. Как да избегна санкция от КЗЛД, КЗП и КЗК без да извършвам нелоялна конкуренция и нерегламентирано използване на бази данни?
inbox-5-64

Работилница 1
ВИРТУОЗ В ПРОДАЖБИТЕ

В тази работилница ще започнем голямата тема за продажбите в бизнеса:

  1. Какво ни кара да купуваме.
  2. Как да станем виртуози в продажбите.
  3. Има силни техники за влияние.
planner-64

Модул 5
ПЛАНИРАНЕ И ФИНАНСИ

В петия модул ще си говорим за:

  1. Трябва ли да имам план за моя бизнес?
  2. Какво трябва да съдържа бизнес плана?
  3. Какъв период трябва да обхваща?
  4. Какво да правя, ако плана не се изпълнява?
  5. Какви процеси има в моя бизнес и трябва ли да ги описвам?
  6. Какво представляват контролните точки?
  7. Как да автоматизирам процесите си?
  8. Може ли машина да ме замени?
  9. Какво представляват CRM системите?
  10. Как да управляваме проекти и хора.
website-optimization-2-64

Модул 5
САЙТЪТ

В петия модул ще си говорим за:

  1. Нужен ли ни е сайт?
  2. Трябва ли да плащаме за изработка на сайт или може да си го направим и сами?
  3. Какви безплатни платформи има за изработка на сайтове?
  4. Как да изберем доставчика на хостинг услугите?
  5. Как да изберем име на проекта и на домейна?
  6. Онлайн магазин, блог или “визитна картичка” на бизнеса ни?
  7. Нужен ли ни е блог и колко често да пишем в него?
  8. Лого и фирмена идентичност.
  9. Как да направим маркетинг и реклама на сайта с нисък бюджет?
article-marketing-3-64

Модул 6
МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА

В шестия модул ще си говорим за:

  1. Какво е маркетинг?
  2. Какво кара хората да купуват?
  3. Как да си направя работеш маркетингов план?
  4. Добрият маркетингов план гаранция за успех ли е?
  5. Как да изградя моята марка и тя да стане разпознаваема?
  6. Трябва ли ми онлайн маркетинг?
  7. Как да изградя репутация в интернет?
  8. Какво трябва да казва логото на моята фирма и как да избера корпоративните цветове?
  9. Какво е ПР и как мога да го ползвам в моята дейност?
  10. Как да изградя устойчиви взаимоотношения с медиите?
stackoverflow-4-64

Работилница 2
НЛП, ЕКИП  И ПРОДАЖБИ

В тази работилница ще работим върху нашия план за бизнеса:

  1. Какво общо има НЛП с продажбите?
  2. Как да изградим дългосрочни взаимоотношения с клиентите ни?
  3. Каква е ролята на екипа в продажбите?
administrator-64

Модул 7
ЕКИП И УПРАВЛЕНИЕ

В този модул ще си говорим за:

  1. Мога ли да се справя сам или ми трябва и съдружник?
  2. Как да намерим правилните хора?
  3. На кой може да се доверим?
  4. Дали семейството да участва в бизнеса?
  5. Да назначаваме ли роднини?
  6. Как да управляваме хора?
  7. Трябва ли те да са на трудов договор?
  8. Колко да им плащам?
conference-2-64

Модул 8
ПРЕЗЕНТИРАНЕ

В този модул ще си говорим за:

1. Защо е важно да определим точно ролята и интересите на нашата публика?
2. Как да предадем ясно посланието си пред различна публика – клиенти, партньори, служители?
3. Как да формулираме ясни и постижими цели за нашата презентация?
4. Какви илюстртивни материали да използваме, за да въздействаме ефективно на слушателите?
5. Как да планираме подготовката си за презентиране?
6. Колко важно е да сме в добра физическа кондиция по време на презентацията?
7. Какви думи да използваме, за да достигне нашето послание до повече хора?
8. Какъв ефект оказват езика на тялото, гласа и правилният говор?
9. Как да привлечем и задържим вниманието на слишателите?

barcode-64

Модул 9
ПРОДАЖБИТЕ

В деветия модул ще си говорим за:

  1. Как да оцелеем през първите месеци?
  2. Как да предложим върховно обслужване за нашите клиенти?
  3. Нужна ли ни е система за продажбите?
  4. Как да повишим обема и стойността на продажбите?
  5. Време ли е да разширим бизнеса с нов обект или нови продукти?
  6. Как да разширим бизнеса?
  7. Как да разберем дали да продължавамe с този бизнес или да го продадем?
  8. Какво е “сериен” предприемач?

Работилница 3: Продажби и НЛП с Щелян Калчев на 25 май 2016 год. (сряда) от 19:00 до 21:45 часа

Щелян Калчев

РАБОТИЛНИЦА № 3

На 25 май 2016 година е последната ни работилница. Тя ще се води от Щелян Калчев, който е специалист по продажбите с 12-годишен опит в сделките с недвижими имоти.

С екипа му от над 30 брокери са осъществили хиляди транзакции за покупко-продажби и наеми в България. Щелян е предприемач и инвеститор в компании от други сектори на икономиката, НЛП Практик и сертифициран международен коуч от съосноавателя на НЛП Джон Гринднър.

На тази работилница Щелян ще ви научи как да продавате себе си, идеите си и това, което правите по един естествен и ненасилствен начин с помощта на различни НЛП техники.

ЗАПИСВАНЕ ЗА КУРСА

Базов пакет
лева447
8 модула
16 кафе-паузи със свежи плодове
Затворена Facebook група
Безплатен Wi-Fi интернет
Сертификат за участие в курса
Премиум пакет
лева697
VIP пакет +
Персонален бизнес коучинг от 3 сесии от Стойне Василев на стойност 550 лева

Форма за записване

Събитието е приключило. Очаквайте новата ни Академия през 2017 година.

Банкова сметка

Данните за банковия превод са следните:

Получател: СМАРТ УНИ ЕООД
IBAN: BG60FINV91501016689317
BIC: FINVBGSF
Банка: ПИБ
Основание: Академия СтартБизнс БГ 2016
Гаранция

Ние сме абсолютно сигурни, че ще сте доволни от организираните от нас обучения и затова ви предоставяме 100% гаранция за удовлетвореност!

Запишете се и заплатете избрания пакет, елате на първия ни модул и ако по някаква причина не сте доволни от проведеното обучение, ще ви възстановим цялата заплатена сума.

ЛЕКТОРИ

Нашите лектори са само предприемачи и утвърдени имена в областта на стартирането на бизнес, управлението, човешките ресурси, маркетинга и други. Те са хора от реалния бизнес в България, които ще ви дадат много практически казуси, с които са се сблъскали в професионалната си дейност.

stoyne

Стойне Василев, CFSA, CIA е финансов коуч, лектор и собственик на най-популярния сайт за собствен бизнес и лични финанси в България – SmartMoney.bg, както и председател на Управителния съвет на Българска асоциация на личните финансови консултанти (БАЛФК).

Има повече от 12 години опит на ръководни позиции във финансовата сфера в големи международни и български компании като ЕY, KBC, BDO, Райфайзен Банк, Прокредит Банк и ВМФГ. През 2014 година напуска корпоративния свят и се отдава на неговата страст – да помага на хората да живеят по-добре.

Христо Попов, изпълнителен директор на Fast Track Europe. Христо Попов е основател на 31 компании в сферата на търговията, бързо оборотните стоки, недвижимите имоти, Интернет търговия и други. През последните 10 години е осъществил над 90 сделки с недвижими имоти, управлявал е 8 сливания и е извършил 3 успешни продажби на компании.

justine-toms

Жюстин Томс успява да съчетава успешно толкова много роли в живота си – блогър, предприемач, консултант по онлайн медии и маркетинг, лектор и най-важната – майка. Жюстин е един от малкото професионалисти в България, който може да се похвали с вдъхновяващия си екип, който управлява в уеб агенция ABC Design & Communication. Не можем да пропуснем факта, че тя е и любим преподавател на редица образователни институции в лицето на Нов Български Университет и M3 College.

Майк Рам е професионален лектор и консултант, собственик на консултантската компания RammSoft и основател на школата по презентационни умения По стъпките на Дракона. Майк води множество обучения в областта на проектното управление, личната продуктивност и интернет бизнеса. Завършил СУ „Св. Климент Охридски“, Майк е работил като програмист, мениджър, маркетьор, копирайтър и консултант.

Alexander-Nenov

Александър Ненов е интернет предприемач от 1997 година, като е работил като програмист, мениджър и консултант на повече от 160 сайта. Реализира най-голямата публична сделка в българския интернет пред 2007 г. с продажбата на сайта teenproblem.net. Лектор е на серия от семинари, свързани с иновациите, в City University, Нов български университет, TravelMind и др. Носител е на наградата „Рицар на книгата“ и многократно е печелил наградите на конкурса БГСАЙТ. Автор е на книгите „На 1 клик разстояние“ и „Как да печелим в интернет“.

Ясар Маркос е обучител и коуч, фокусиран върху създаването на положителни трансформации. Неговата работа и страст е да подпомага растежа и да отключва потенциала за върхово представяне в хората. За това използва всичките си умения, енергия и страст, за да помага на клиентите си да отидат на друго ниво в тяхното развитие. Неговата цел е да ги подкрепя да преуспяват, растат и  развиват във всякакви условия, за да бъдат по–успешни и удовлетворени.

lyubomir-rusanov-300x300

Любомир Русанов е основател и управител на най-голямата и бързоразвиваща се хостинг компания в България – СуперХостинг.БГ. Има дългогодишен опит в IT сферата, като е заемал различни ръководни и изпълнителни длъжности в Български и международни софтуерни компании. В СуперХостиинг.БГ отговаря за стратегическото планиране и връзките с ключови клиенти и партньори.

daniil

Даниил Дукат е бизнес консултант и коуч. Собственик и управител на консултанска фирма „Дукат Консулт“ ЕООД. Съдружник в други фирми, където отговарям за изграждането и оптимизирането на бизнес системите за продажби и привличане на клиенти. Консултант, коуч в областта на увеличаване на продажбите и привличане на клиенти за малък и среден бизнес, автор на тренинги, курсове и семинари. Автор на статии в Банкер, Твоят Бизнес, Регал и други. Фен на практичните знания и умения.

georgi-hristulev

Георги Христулев е НЛП master , сертифициран медиатор , управител на маркетингова и дигитална агенция WEB DIRECT , съдружник в счетоводна компания QBS , управител на „Агенция за право и финанси“.
Георги работи в сферата на онлайн маркетинга от 2008г. Занимава се с директни продажби от 12 години. В допълнение към бизнесите си, води и тренинги за продажбени умения със стратегии за онлайн бизнес развитие. За себе си казва, че е щастлив с нещата, който прави и това му носи заряд за нови предизвикателства.
Неговото житейско мото е „Правя каквото мога, пък да става каквото искам“. В професионален план казва, че е „Привилегия и истинско щастие е да работиш с клиенти и партньори, които знаят какво искат и търсят начините да го постигнат.“

Milena-Stratieva_2

Милена Стратиева е PR специалист и обучител на свободна практика. Твърди, че ако случайно работата на PR специалистите може да бъде описана кратко – то би било с думите „да печели доверие“. Интересите й са в областта на PR, вътрешни и дигитални комуникации, както и в обученията. В работата си тя се справя с предизвикателствата благодарение на нестрандартни методи и находчивост. В препятствията винаги вижда възможност.

Симеон Николов е натрупал своя опит като ръководител екип и ръководител проекти в различни икономически сфери, но с основен фокус върху управлението на отношенията с клиенти и корпоративни продажби, включително опит в мултинационални компании като IBM, SAP, Sitel, AWD. Симеон Николов е участвал в проекти свързани с развитието на човешките ресурси и административния капацитет в държавната администрация; организационен и корпоративен дизайн; бизнес консултиране и развитие; управление на продажбите и управление на бизнес процеси.

Петър Господинов извършва дейности по счетоводно обслужване на фирми и данъчни и финансови консултации от 1996 година насам. Той е управител и главен счетоводител на www.qbs.bg. Има огромен опит с фирми от всякакви браншове на българския и европейския пазар. Още по ценен обучител го прави това че от 2008 година до сега реализира финансови анализи с цел оптимизация на дейността на фирмите, чрез внедряване на софтуерни решения и ERP-системи.

Maja - snimka small

Мая Бобева-Атанасова е съсобственик на издателство „Клевър Бук“ и един от създателите на онлайн софтуера за предприемачи „ПланЧек“. През 11 от 16-те си години трудов стаж е била наемен служител и по-точно: мениджър човешки ресурси на „ВМ Финанс Груп“, оперативен мениджър на „НЕТ ИС САТ“, изпълнителен директор на сп. „Мениджър“. Последните 5 години създава, издава, забавлява се и печели в собствената си компания „Клевър Бук“.

Щелян Калчев

Щелян Калчев е специалист по продажбите с 12-годишен опит в сделките с недвижими имоти. Той е управляващ съдружник и мениджър в българските агенции Primo+ и Primo+ Каунти. С екипа му от над 30 брокери са осъществили хиляди транзакции за покупко-продажби и наеми в България. Щелян е сертифициран брокер от „Национално Сдружение Недвижими Имоти“ от 2006 г., лектор и ментор с международен опит, предприемач и инвеститор в компании от други сектори на икономиката, НЛП Практик и сертифициран международен коуч от съосноавателя на НЛП Джон Гринднър. По образование е финансист (бакалавър), магистър със специалност „Икономика на недвижимата собственост“ и докторант към катедра „Недвижима собственост“ в УНСС.

IMG_4050

Иван Велков е икономист, завършил в Пекинския „Столичен икономически и бизнес университет“, знае английски, руски и китайски език, като учил и работил повече от петнадесет години в Китай и Далечния изток, има над 20-годишен опит като мениджър в международни и български консултантски компании. Създавал, обучавал и управлявал успешни екипи от пазарни анализатори и специалисти в инвестиционни проекти в сектора недвижими имоти. От осем години участва в управителните органи на неправителствени и професионални организации с нестопанска цел.

КОНТАКТИ

Зала

Есенс център се намира се в сърцето на София, на ул. „6-ти септември“ 37, самостоятелна сграда във вътрешен двор, в среда на зеленина и тишина. Голямата семинарна зала е с площ от 170 кв.м. е направена със специален дизайн, подходящ за събития в големи групи, лекции, презентации и фирмени обучения.

essence-centre-23

Карта на залата

Свържете се с нас

[contact-form-7 id=“712″ title=“Contact form 1″]

или на телефон

tel-2

(Ще говорите със Стойне Василев)

ОТЗИВИ ОТ УЧАСТНИЦИ

любомира

Харесва ми елемента на игра + начина на представяне на информацията. „Тежките“ теми ги представяте достъпно и всички изглежда „лесно”.

Любомира Любенова, собственик на Media Start – агенция за интернет маркетинг с фокус върху видео маркетинга.

Теодора

Много ми хареса начина на поднасяне на информацията по време на обучението – с примери, които остават в съзнанието за цял живот. Под формата на игра и предизвикателства бяха оформени основните послания, които лекторите искаха да достигнат до нас.

Теодора Дончева, служител в ИТ фирма и създател на ЗдравДух.ком

20706_10206355945240789_8378716509683910758_n

Може би най-ценното, което ми даде курсът на SmartMoney.bg е увереността, че мога да се справя и мога да постигна целите си. Там срещнах и много други хора като мен, които независимо от възрастта си бяха решили, че трябва да поемат контрола на живота си в свои ръце.

Цанко Занов, предприемач

ПАРТНЬОРИ НА ПРОЕКТА

SuperHostingBG-logo
1
games1
plancheck-fb
logo-k
bizblog_header_new