петък , 2 декември 2016
socialnite-mreji-bezplatna-platforma-za-vashiq-biznes

Социалните мрежи – безплатна платформа за вашия бизнес

След появата на Фейсбук през 2006 година много хора подценяваха възможностите за реклама в социалните медии. Те се възприемаха по-скоро като начин да поддържаш контакт със стари съученици и колеги, както и да намираш нови запознанства. Това всеобщо мнение се завъртя на 360 градуса през последните 5 години и сега…

Review Overview

Практична и приложима
Разбираема
Чете се лесно и бързо

За предприемачи

В крак с онлайн бизнеса

User Rating: 4.66 ( 4 votes)
92

След появата на Фейсбук през 2006 година много хора подценяваха възможностите за реклама в социалните медии. Те се възприемаха по-скоро като начин да поддържаш контакт със стари съученици и колеги, както и да намираш нови запознанства. Това всеобщо мнение се завъртя на 360 градуса през последните 5 години и сега за всеки начинаещ бизнес и вече установил се бизнес, присъствието в онлайн пространството, както и в най-големите социални  мрежи – Фейсбук, Туитър и Линкдин е не само препоръчително, но и наложително.

В книгата си ”В крак с онлайн маркетинга’’ Джон Рийд дава безброй валидни аргументи защо да покажете бизнеса си в онлайн пространството. Той прави не само това – той дава обстойни насоки за това как да си изградим присъствие в мрежата, как да намерим лоялна аудитория, как да поддържаме интереса на аудиторията си жив, както и как да превърнем редовните си посетители в лоялни клиенти.

Ако вие сте собственик на малък или среден бизнес, както и ако бизнесът преживява известен спад в продажбите, вие можете и задължително трябва да се възползвате от многобройните възможности за безплатна или почти безплатна реклама, която ви предлагат социалните медии, както и множеството платформи за съдържание, като например безплатните платформи за блог WordPress и Blogspot и каналите за предлагане на мултимедийно съдържание (Youtube, Vimeo).

Джон Рийд ще ви даде конкретни стъпки, които да следвате, както и съвети от които да се водите при изграждането на социални профили на компанията ви във Фейсбук, Туитър, Линкдин и Ютюб; ще ви каже от кои основни грешки в онлайн комуникацията с потенциални клиенти да се пазите, и ще ви предостави конкретни примери с реални компании, които са се възползвали от средствата за социална комуникация в мрежата и са постигнали значителни подобрения в продажбите си.

Тази книга е за всички собственици на стартиращи компании, както и за собственици на компании, които не могат да отделят голям бюджет за реклама. Тя ще ви покаже не само как да привлечете нови клиенти и партньори, но и как да измерите резултатите от съдържанието, което публикувате онлайн. Тези резултати могат да ви изградят реална представа за това доколко полезно е съдържанието, което споделяте с аудиторията си в социалните медии и чрез личния си блог, както и от какво има нужда вашата аудитория, за да можете да им го предложите в бъдеще.

Основното, на което ви учи книгата е, че е нереалистично да мислите, че след като създадете профили в най-големите социални мрежи, ще потече река от запитвания от нови клиенти. Добри онлайн профили на бизнес се градят постепенно. Доверието от страна на аудиторията ви трябва да се печели наново с всяка публикация. Трябва да спазвате етикет в онлайн общуването и да се стремите да предлагате полезно съдържание на потенциалните си клиенти и партньори, което се публикува по предварително изготвен от вас план. Голата реклама, както и копирането и поставянето на един и същ рекламен призив в няколко социални мрежи няма да ви спечели желаното внимание, напротив – ще направи неприятно впечатление на читателите ви. Хаотичното ви присъствие в няколко социални мрежи, което не поддържате редовно, няма да привлече аудиторията, която се нуждае от вашите продукти и услуги.

Горещо препоръчвам тази книга на всички от вас, които тепърва стартират бизнес и не могат да си позволят масивна рекламна кампания. Книгата се чете лесно, защото на всяка голяма онлайн медия е отделена специална глава, където авторът дискутира евентуалните за вас ползи от присъствието ви в нея; конкретни стъпки, за да изградите профил на бизнеса си там, както и инструменти, чрез които да измервате ангажираността на аудиторията си.

Джон Рийд е автор и медиен консултант със стабилен опит в сферата на маркетинга. Зад гърба си има 10-годишен опит като директор на издателството McGrawHill. Понастоящем той изнася лекции на тема онлайн маркетинг в престижни университети в САЩ, дава курс по писане за онлайн аудитории, пише блог и е автор в специализираното издание Publishing Talk Magazine, което е посветено на млади автори и издатели.

Накрая, ако искате да поръчате тази книга или някоя друга от издателство Анхира с 10% отстъпка, следвайте тези инструкции.

За Венера Хитова

Казвам се Венера, на 27г. съм. Говоря три езика, планирала съм маркетингови кампании, била съм отговорна за един голям склад за книги, а по ирония не успявам да се справя с разпределението на собствените си пари. В момента се занимавам с обслужване на клиенти на френски и английски. Да се научиш да бъдеш разумен с парите си и, да умееш да ги разпределяш и инвестираш, е нещо, което трябва да научиш сам, струва ми се, дали чрез книги, курсове или споделяне на опит. Ние сме привилегировани да живеем в ера на неспирен поток от безплатна информация и е безумие да не се възползваме от това.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *