събота , 3 декември 2016
kak da otveete konkurenciqta v socialnite mreji

Как да отвеете конкуренцията в социалните мрежи

Книгата „Социалният бум“ на Джефри Гитомър е за всеки, който търси вдъхновение как да създаде лична и професионална марка и да се представи като ценна личност и още повече като ценен бизнес партньор.

Социалните бизнес медии са новият начин изобщо да се прави бизнес днес

Социалните медии промениха света, промениха начина по който общуваме с приятели, семейство, колеги, клиенти и със света. Това ново явление отвори вратите на свободата пред всеки, с който влизаме в контакт, независимо дали в личен, или в професионален план.

Социалните медии създадоха нови продажби, нов маркетинг, ново присъствие, нови марки, нови комуникации, нова работа в мрежата и нови бизнес възможности – и то такива, каквито никой не е виждал досега.

Революцията е още в зората си и повечето фирми, бизнесмени, ръководители и търговци все още нямат опит в социалните медии.

„Социалният бум“ е за прехода от социалните медии към социалните бизнес медии, за това, че е време, в което човек трябва да тегли чертата и да определи границата между личния живот и бизнеса в социалните медии.

Социални медии или социални бизнес медии?

Книгата е вид ръководство за това какво да правите с присъствието си в LinkedIn, Facebook, Twitter и YouTube, за да разработите, както казва Гитомър, „боен план, който да Ви донесе окончателната победа на бойното поле на социалните медии“, да станете привлекателни за общността и бизнеса, да изградите и осъществите пълно пазарно господство.

Авторът ви води стъпка по стъпка и урок по урок през четирите основни медийни платформи, започвайки от голямата картина и стигайки до лесно приложими идеи и стратегии, които да Ви направят по-привлекателни и по-ангажирани и да укрепят връзките ви с вашите клиенти, настоящи и потенциални, и с контактите ви като цяло.

Ще разберете как вашият блог, електронен бюлетин, личен уебсайт, вашите статии, речи и други ценни достижения зареждат с енергия и привлекателност изявите ви в социалните бизнес медии.

Добре е да се запитате:

Колко социални сте всъщност?

Колко сериозно се отнасяте към социалните медии?

Каква е ползата и защо трябва да се включите?

Каква е реалността и накъде духа вятърът?

Реалността днес е такава, че няма как да игнорирате социалните медии. Стотици милиони хора са вътре, а платформите са само на няколко години. Те са новата голяма възможност и неразорана целина, вселена в интернет пространството, в която ще намерите своето място.

Всичко, което правите в социалните медии, се документира в Google, а това се отразява положително на вашата позиция. Свободата да персонализирате вашата бизнес или житейска философия благодарение на социалните медии, да привлечете други хора, те да извлекат полза от нея и на свой ред да искат да я предадат нататък.

Джефри Гитомър ще ви помогне да се научите как да го правите, споделяйки щедро своя опит и познания, поднесени по един практичен и достъпен начин.

Книгата е лека за четене, а описаните стратегии и практични стъпки са лесно приложими и с огромен ефект.

За мен книгата е вдъхновяващо четиво, което ми помогна да осъзная на едно по-дълбоко ниво важността на социалните бизнес медии и моята роля като най-важния елемент в тях.

Ключов момент е какво пишете, поствате, какво правите, какво туитвате, какво записвате или снимате, как участвате и доколко сте отдадени на това да направите личностното си послание и собствената си марка привлекателни.

Аз лично следвах стъпките в книгата и актуализирах своите профили в основните медийни платформи, създадох групи и фейсбук страница. Осъзнах колко мощно оръжие имам в ръцете си като превръщам социалните медии в социални бизнес медии.

Сега създавам стъпка по стъпка своя собствен медиен коктейл, който ми помага да изграждам добри човешки взаимоотношения и доверие с хората.

В днешния глобален свят на новите бизнес комуникации, който непрекъснато се променя и развива в реално време, ударението се поставя точно върху тези човешки взаимоотношения и доверие.

Вашата цел, като майстори на социалните бизнес медии, е да привличате хора, а не да им се молите. Не трябва да ги търсите – успехът ви ще дойде, ако просто им позволите да ви открият.

Най-важното е да станете видими в интернет чрез различните платформи, уебсайт, блог и основано на ценностите използване на социалните медии.

Колкото по-откриваемо е съдържанието на вашия бизнес – в текст, картинка, звук и видео, толкова по-откриваеми сте и вие самите.

Отворете се към света и позволете на всички да оценяват и коментират вашите продукти и услуги. Отговаряйте на всичко и се превърнете в експерт. Не продавайте. Не оказвайте натиск. Помагайте. Направете така, че хората да ви харесат. Ако демонстрирате познания и готовност за помощ, хората ще купуват от вас.

Не си правете блог, за да станете известен. Направете го, за да ви опознаят

Има една неизказана стратегия, която е закон в бизнеса, като тази стратегия се фокусира около думата ценност. Колкото повече предлагате, толкова по-привлекателни ще бъдете. Колкото по-малко предлагате, толкова по-анонимен ще сте.

Формулата за успех в социалните бизнес медии е привличане, ангажиране, връзки. Най-добрият начин да постигнете и трите елемента от тази формула е като предлагате стойност. Не самата дума, а действията и думите, които влагате в процеса на създаване на определена стойност.

Привличайте с надежда, предлагайте ценностни послания, ангажирайте контактите си с обещания за стойност и им я предлагайте наистина, когато се свържат с вас.

Сега вече формулата е пълна. Привличане, Ангажиране, Връзки и Стойност.

Джефри Гитомър е автор на бестселърите на Ню Йорк Таймс „Библия на продаването“, „Малка червена книга за успешните продажби“, „Малка зелена книга за постигане на своето“ и „Малка златна книга за ДА!-нагласата“.

Той е лектор, ръководител на публични и корпоративни семинари, посветени на продажбите, клиентска лоялност и личностно развитие, президент на агенция за дигитален маркетинг. Страхотните сайтове на Джефри имат над сто хиляди посещения седмично от читатели и участници в семинари.

Включи се в нашия безплатен бюлетин и получи 2 книги като подарък!

21

За Ани Сиракова

Здравейте, казвам се Ани Сиракова и се намирам в най-творческия етап от живота си, в който споделям натрупаните знания, опит, научени уроци и вдъхновение в полза на хората. Определям себе си като съзидател, защото обичам да създавам неща, които добавят стойност и смисъл в живота на хората. Смятам, че да допринaсям с нещо, което ще направи живота по-добър е кауза, зад която си заслужава да застанa. Аз съм страстен ценител на книгите и обичам много да чета и пиша. Всяка книга отваря нов прозорец и носи различна мъдрост Пиша ревютата с много желание и вдъхновение и ще се радвам да са ви полезни при избора на книга. Забавлявайте се и придобивайте нови познания с книгите от „Специалната Колекция“ на SmartMoney.bg.

2 коментара

  1. Станислав

    Здравейте! Бихте ли споделили страницата със съдържанието на книгата, предполагам ще е интересно на читателите, а мен лично би ме провокирало да закупя книгата 🙂

  2. Стойне Василев

    Това е много добро предложение и ще обсъдим идеята с екипа за следващите книги. Ето сега малък откъс от книгата, предоставен от издателството – http://iztok-zapad.eu/uploads/materials/Social_boom1.pdf

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *