понеделник , 24 април 2017
Седмична питанка
Седмична питанка

Седмична питанка от 22 март – резултати

Въпросът беше „Кое е по-полезно за студентите по време на следването им?”. Най-голям процент (75%) събра отговора „Да съчетават двете, доколкото е възможно”, следват „Да ходят на всички лекции и упражнения, без да работят” с 19% и „Да работят, без да ходят изобщо на лекции” с 6%. 

Резултатите не са изненадващи. Повечето студенти предпочитат да работят, докато следват. В повечето случаи това е възможно, но те пак не могат да са пълноценни студенти. „Но така се трупа полезен опит” – ще кажат някои. Аз съм малко скептичен в това отношение. Коя фирма ще наеме студент на някаква по-висока позиция, на която се учи нещо по различно от подреждане на папки (в добрия случай) или продажба на дюнери (в по-лошия). Сигурно има и изключения, но те само потвърждават правилото.

Анкетата за следващата седмица е свързана със стартирането на собствен бизнес или допълнителен доход. Коментарите са добре дошли.

За Стойне Василев

Казвам се Стойне Василев и съм ентусиаст и мечтател. Основател съм на най-популярния сайт за собствен бизнес и лични финанси в България - SmartMoney.bg. Вярвам, че знанието е най-голямото богатство и то трябва да се споделя, за да може повече хора да се възползват от него. Имам повече от 11 години опит на ръководни позиции във финансовата сфера в големи международни компании. Моята мисия в живота е да помагам на хората да постигат целите си и сами да определят бъдещето си като подобряват финансова си грамотност.

No comments

  1. И аз съм на мнение, че ако е възможно, е добре да не се работи по време на следването. Е, разбира се, ако има стажове в различни фирми, които отговарят на специалността – това със сигурност ще е от полза. От друга страна мисля, че са достойни за уважение хората, които успяват да работят и едновременно с това да се справят с ученето. Много от студентите нямат избор – налага им се да го правят.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *