събота , 22 юли 2017
Новия дизайн на сайта Снимка: www.sxc.hu
Новия дизайн на сайта Снимка: www.sxc.hu

Новото име и дизайн на сайта

От вчера (1 април 2012 год.) сайтът има нов дизайн, и това не е шега. Дано да ви хареса. Сега ще ви разкажа как реших да сменя външния вид и насоката на блога. Всичко тръгна от лекцията на Христо Нейчев на тема „Продажби и бизнес преговори”. В нея стана въпрос за развитието на маркетинга и продажбите на стоките и услугите. Първия етап е бил предлагане на кутии, след това характеристики, ползи и накрая цялостни решения. Така се стигна до идеята да предложа, не просто някаква полза за читателите, които се интересуват от финанси и мениджмънт, а цялостно решение.

Новия дизайн на сайта Снимка: www.sxc.hu

Категориите и подкегегориите в сайта вече са малко повече и са по-структурирани. Целта ми е всеки да намира лесно точно тази област или статия, която го интересува. Въпреки че, сайтът изглежда по-скоро като новинарски, той ще запази основната си идея, с която го създадох, а именно авторски статии с практическа насоченост в областта на финансите (най-вече личните) и управлението на собствен бизнес или като ръководител в голяма компания.

Другото нещо, което забелязвам напоследък сред моите колеги, близки и познати (дори с икономическо образование), е непознаването на много финансови термини, които ги чуваме всеки ден по телевизията, както и неразбиране на механизмите за инвестиране и защита на активите, като допълнително пенсионно осигуряване, застраховки Живот и др.

Има и друга доста голяма група от хора, които разчитат главно на специалистите в банките, застрахователните дружества, взаимните фондове и др., да им разясняват основните характеристики на техните продукти. Това не е лошо, но тези хора са пристрастни и биха ви спестили „подводните камъни” на продукта и „дребния шрифт” в договора. Също така, те не винаги са подготвени да отговорят на всичките ви въпроси. В България обикновено, тези позиции се считат за ниски и все по-често ми се случва хора с един месец трудов стаж, да ми „обясняват” за сложни финансови инструменти, за които са прочели от брошурката на компанията. По тази причина в Западна Европа и САЩ личните финансови консултанти са едни от на-високо платените, а и се избират за цял живот (като лекарите и адвокатите).

Именно това е и моята идея. Читателите на сайта да имат възможност да зададат своите въпроси за нещата, които ги интересуват или са останали подробности, които не са им станали много ясни. След това, на база на моето образование и опит, ще се опитам да им дам честен съвет (без заобикалки) в сайта или анонимно по имейла.

Почти всички презентатори на StartUP@Blagoevgrad казаха, че една от важните предпоставки за техния успех, е желанието им да подпомогнат обществото (или общността). Това е и моята цел – със съветите и статиите в този сайт да се повиши финансовата култура на българите, както и собствениците на малък бизнес, които имат ограничен достъп до консултанти, да получат точния съвет в подходящото време. Това са доста амбициозни цели, но мисля че дори един читател да разбере нещо в областта на финансите, което го е тревожело, аз съм постигнал целта си.

А и да не забравя името също е променено леко. Сега е Финансовите съвети на Бат’ Тони, като акцента ще е върху личните финанси и различните аспекти на мениджмънта.

 

За Стойне Василев

Казвам се Стойне Василев и съм ентусиаст и мечтател. Основател съм на най-популярния сайт за собствен бизнес и лични финанси в България - SmartMoney.bg. Вярвам, че знанието е най-голямото богатство и то трябва да се споделя, за да може повече хора да се възползват от него. Имам повече от 11 години опит на ръководни позиции във финансовата сфера в големи международни компании. Моята мисия в живота е да помагам на хората да постигат целите си и сами да определят бъдещето си като подобряват финансова си грамотност.

No comments

  1. Тони, СУПЕР ЯКО е станало! Честито! Много ми харесва, наистина – супер! 🙂

    Мога ли да попитам дали това е WP тема, или платен дизайн?

  2. Благодаря ти, Рая. Сега трябва само да напълня всички категории и подкатегории.

    Това е WP тема, при това безплатна. Но докато я наглася, ми отне много време и пак не всичко е завършено.

  3. Ясно. Е, много е готина темата. Как се казва?

    А нагласянето освен превода на български и имена на категории и прочее, пипал ли си html или php?

  4. Да, имаше доста преводи. Поиграх си и с някакви html функции, но те не бяха толкова много. С менюто имах най-много проблеми.

    Темата се казва Scientic и бях я свалил отдавна, но чак сега реших да я използвам.

  5. Браво, браво…правилно съм преценил, че ще се развиват нещата.

    @Райче какво те притеснява тебе :)? Нещо техническо ли искаш да питаш…? Винаги можеш да разчиташ на бат си Свилен за помощ в замяна на малко бизнес статистики знаеш за какво :)!

  6. Нещата се развиват, но и времето започва да не стига 🙂 Доста съвети давам вече и по имейла.

    Бизнес статистики или статийки 🙂

  7. Статистики има предвид той 🙂

    Наистина много яка тема, страхотно. Още веднъж – поздравления 🙂

  8. На мен също ми хареса дизайна. Прилича на някой от големите новинарски сайтове. Наистина категориите са доста, но не е казано, че наведнъж трябва да ги запълниш. Капка по капка…Вероятно и аз трябваше да избера WP – все пак блог правя, а това си е най-подходящата платформа за тази цел. Аз използвах Джумла – но сега на много места прочетох, че е по-трудна от WP. Както и да е 🙂

  9. Дали WP е подходяща платформа, не знам. Аз първоначално бях на blogger, но тя беше доста ограничена и трябваше да „мигрирам“ всички статии и функции на WP.

  10. Сайта е станал страхотен, това е правилно решение и както се казва навреме 🙂 Успех.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *